اکرمی: کاندیداها میزان کارآمدی خود در عرصه‌ اقتصادی را مشخص کنند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید کارآمدی خود در عرصه اقتصادی را مشخص کنند؛ زیرا در حال حاضر در عرصه‌های اشتغال، تولید و معیشت کشور مشکلات بسیاری وجود دارد.

سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد ثبت نام چهره‌های متعدد جناح‌های مختلف کشور برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: ثبت نام بیش از ۵۰۰ نفر در انتخابات ریاست جمهوری تأسف برانگیز است؛ زیرا به دلیل وجود نداشتن احزاب قوی در کشور اکثر کاندیداها بدون پشتوانه سیاسی در انتخابات حاضر شدند.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری بسیار ارزشمند است و اشخاص توانمند باید در این عرصه حضور پیدا کنند تا از بین آن‌ها شخص اصلح را انتخاب شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید کارآمدی خود در عرصه اقتصادی را مشخص کنند؛ زیرا در حال حاضر در عرصه‌های اشتغال، تولید، معیشت کشور مشکلات بسیاری وجود دارد.

اکرمی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برخی کاندیداها در ساعات پایانی احساس تکلیف می‌کنند و در عرصه انتخابات حاضر می‌شوند اما به صورت کلی برای حیثیت و شأن جمهوری اسلامی این افراط زیبنده نیست.

وی تصریح کرد: متأسفانه طی سال‌های گذشته شاهد تعدد کاندیداها در انتخابات‌های مختلف کشور بوده‌ایم در صورتی که با شکل‌گیری احزاب سیاسی قدرتمند این مشکلات برطرف می‌شود.

کد خبر 493842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.