گوشی‌های ایسوس Zenfone 8 Flip و Zenfone 8 چه ویژگی‌هایی دارند؟

شرکت ایسوس اخیرا از دو محصول جدید خود به نام زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هفت سال از زمان عرضه گوشی‌های سری زنفون توسط شرکت ایسوس می‌گذرد، اخیراً نیز دو گوشی زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ را معرفی کرده است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه دو گوشی زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ برخورداری از سیستم دوربین flip up است، بنابراین دوربین اصلی به سمت جلوی صفحه نمایش گوشی هدایت می‌شود. گوشی جدید زنفون ۸ فلیپ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو هشت مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری است.

مشخصات زنفون ۸ فیلیپ

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند زنفون ۸ فلیپ بسیار شبیه گوشی زنفون ۷ است، اما دارای تراشه جدیدتر اسنپدراگون ۸۸۸ است و حسگر اثر انگشت آن نیز درون صفحه نمایش قرار گرفته است علاوه بر این، به نظر می‌رسد که نرخ نوسازی گوشی جدید ایسوس بالاتر از مدل پیشین آن است.

مشخصات زنفون ۸

گوشی زنفون ۸ دارای ابعاد ۹.۲۳ * ۶۸.۴۵ * ۱۴۷.۷۸ میلی متر و صفحه نمایش ۵.۹ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است علاوه بر این گوشی ذکر شده به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است و انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. یک دوربین دو گانه در پنل پشتی گوشی زنفون ۸ تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود.

کد خبر 493825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.