نمی‌گذاریم آنچه رشته‌ایم پنبه شود/ برخورد بد و کم‌لطفی با مردم قابل پذیرش نیست

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تفاوتی نمی‌کند در چه ایامی از سال هستیم، همواره بر امر نظارت اهتمام می‌کنیم و نخواهیم گذاشت آنچه رشته‌ایم در روزهای پایانی دوره پنجم به راحتی و با برخوردهای نسنجیده پنبه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به بازدید تعدادی از اعضای شورا از تعاونی مصرف کارکنان شهرداری در مجاورت پل سرهنگ، اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری برای احداث این مجموعه جهت رفاه کارکنان و کارگران و خانواده آن‌ها قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات این مکان هزینه شده است، افزود: امیدواریم به زودی تعاونی مصرف کارکنان به بهره‌برداری رسیده و برای در اختیار قرار دادن آن پیگیری‌های لازم انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرم سال، تمام مدیران شهری و استانی باید به زیرمجموعه خود ابلاغ کنند که از هرگونه زیاده‌روی در مصرف آب و برق پرهیز شود.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان بارها در اجرای الگوی صرفه‌جویی مورد تقدیر و تشویق بوده و یقیناً گستردگی واحدها و کثرت خدمات در شهر باعث می‌شود اندک صرفه‌جویی که مدیریت شهری می‌کند، اثرگذاری زیادی داشته و گامی بزرگ در جهت بهره‌وری بیشتر باشد.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: شورای پنجم بارها بر تکریم ارباب رجوع و شفاف‌سازی امور در شهرداری تاکید کرده است و هر مدیری در هر جایگاه و سمتی باید رعایت حال مردم را مدنظر خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: مدیران و کارکنان با پرهیز از تندخویی و کم‌حوصلگی باید با صبر و حوصله زیاد بتوانند با مردم برخورد کنند زیرا مشکلات اقتصادی، فشارهای سختی را به مردم تحمیل کرده و سبب کاهش آستانه تحمل مردم شده است بنابراین نباید این امر با کاهش آستانه تحمل مسئولان همراه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هر مدیری که در رأس مجموعه‌ای قرار می‌گیرد باید سعه صدر داشته و شنونده خوبی باشد تا کارکنان زیرمجموعه او نیز به تاسی از این مدیر تکریم مردم را مورد توجه قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ توجیهی برای برخورد بد و کم‌لطفی با مردم قابل پذیرش نیست، ادامه داد: احترام و تکریم امری متقابل است و مردم نیز باید هنگام مراجعه به شهرداری به رعایت حال کارمندان توجه کنند.

نصراصفهانی با بیان اینکه نباید از روزهای پایانی این دوره شورای شهر برداشت عدم نظارت وجود داشته باشد، اضافه کرد: تفاوتی نمی‌کند در چه ایامی از سال هستیم، همواره بر امر نظارت اهتمام می‌کنیم و نخواهیم گذاشت آنچه رشته‌ایم در روزهای پایانی دوره پنجم به راحتی و با برخوردهای نسنجیده پنبه شود.

وی گفت: شهرداری در سال‌های گذشته مبادرت به کاشت درختان توت در مجاورت پیاده‌روهای شهر کرده که این اقدام با مطالعه کافی نبوده است.

نصراصفهانی افزود: اکنون که این درختان به بار نشسته است، نظافت فضای شهر را تحت تأثیر قرار داده و ممکن است شهروندان در بهره‌مندی از میوه این درختان دچار مشکل شوند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر این درختان در مکان‌هایی است که خودروها در حال رفت و آمد هستند اما مشاهده می‌شود که خانواده‌ها از میوه همین درختان استفاده می‌کنند که مملو از آلودگی است بنابراین به‌طور مجموع باید گفت کاشت درختان توت در شهر اصفهان نتیجه خوبی نداشته و عوارض زیادی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهتمام شهرداری در کاشت توتستان در نواحی مختلف شهر، گفت: کاشت اولین توتستان در ناژوان انجام شده است و امیدواریم با این تغییر رویکرد، از کاشت درختان توت و دیگر درختانی که برای خیابان‌ها و مردم شهر عوارض دارند، خودداری شود.

وی با اشاره به روز بزرگداشت حکیم فردوسی و زبان فارسی، افزود: حکیم فردوسی در نگهداشت زبان فارسی نقش بی‌بدیل و بی‌نظیری داشته است بنابراین باید همواره قدردان بزرگانی همچون او که در فرهنگ، تاریخ و تمدن این سرزمین تأثیرگذار بوده‌اند، باشیم.

نصراصفهانی درگذشت اکبر ترکان، وزیر اسبق دفاع و راه و ترابری و حسین یقینی یکی از چهره‌های برجسته دانشگاهی اصفهان را تسلیت گفت.

کد خبر 493796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.