۴  آتش‌نشان در آتش‌سوزی فروشگاه راهی بیمارستان شدند

آتش‌سوزی شدید یک فروشگاه بزرگ پوشاک در بندر انزلی چهار آتش‌نشان را راهی بیمارستان کرد.

مهرداد رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی یک فروشگاه بزرگ پوشاک در ساعت ۱۷:۵۸ روز گذشته به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۵ آتش‌نشان از سه ایستگاه به وسیله هفت دستگاه خودروی اطفایی و یک خودرو تانکر آب‌رسان به محل حادثه در طالب آباد انزلی اعزام شدند که اولین خودروی اعزامی از ایستگاه چهار این سازمان پس از هشت دقیقه به محل آتش‌سوزی رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی ادامه داد: به دلیل وجود تعداد زیادی البسه، آتش حجم وسیعی از فروشگاه را در بر گرفته بود و اطفای حریق را بسیار دشوار کرده بود به طوری که تعدادی از نیروهای غیر شیفت این سازمان برای کمک به اطفای حریق فراخوانده شدند و نیروهایی از آتش‌نشانی منطقه آزاد، اداره بندر، نیروی دریایی و آتش‌نشانی رشت جهت امدادرسانی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش نفسگیر چهار ساعته آتش‌نشانان، متأسفانه فروشگاه بزرگ پوشاک به دلیل حریق شدید در آتش سوخت و کاملاً از بین رفت همچنین چهار نفر از آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر انزلی دچار دود گرفتگی و سوختگی شدند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

رضاپور گفت: علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با ۶۰ نیروی انسانی و ۱۱ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 493790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.