نرخ کرایه تاکسی در مشگین‌شهر افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر از افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد.

سیدحجت جوادزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مشگین شهر با تصویب شورای اسلامی شهر و تأیید کمیسیون تطبیق فرمانداری شهرستان در اردیبهشت ماه جاری افزایش یافت.

وی افزود: این مصوبه از روز گذشته در مسیرهای مرکز مشگین شهر و حومه شهر اجرا می‌شود و نرخ کرایه تاکسی‌های شهری بر اساس بعد مسافت افزایش یافته و در برخی مسیرها نیاز به دریافت یا پرداخت پول خرد دارد که به دلیل کمبود آن در بازار و جلوگیری از بروز تنش بین راننده و مسافر این مبالغ رند شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر خاطرنشان کرد: این افزایش قیمت با توجه به تورم سالانه، هزینه‌های بالای ناوگان حمل و نقل و درخواست رانندگان تاکسی‌های شهری اعمال شده و برچسب‌های افزایش قیمت در بین رانندگان توزیع شده است.

جوادزاده یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت کرایه اضافی از سوی تاکسیرانان در مسیرهای مختلف می‌توانند گزارش‌های خود را به واحد بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد و در سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری آن، ۴۲۴ دستگاه تاکسی درون شهری و ۴۸ دفتر تاکسی تلفنی با ۳۲۴ خودرو فعالیت می‌کند.

کد خبر 493768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.