۹ ماه زحمت یک مجموعه را هدر دادند!

بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان گفت: وحید شمسایی مدیر و رفیق خیلی خوبی است. امسال داوری ما سال خوبی را نداشت.

سعید احمد عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین بازی تیمش برابر مقاومت البرز اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و مقاومت تیم جوانی است که با کادر خود تیم ما را اذیت کردند اما ما محکوم به پیروزی بودیم و چشم به راه تبریز که متأسفانه اتفاقی که می‌خواستیم رخ نداد.

وی در رابطه با مصدومیت بازیکنان گیتی پسند در طول فصل افزود: مصدومیت اعضای تیم ما را خیلی اذیت کرد. ۷ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و در یک برهه زمانی کرونا، ۹ نفر از اعضای تیم ما را درگیر کرد. مهم‌تر از همه داوری امسال ما را اذیت کرد. پنالتی‌هایی که در باخت ما برابر فرش آرا گرفته نشد و جاهای دیگری که ۸ الی ۹ ماه زحمت یک مجموعه قوی را هدر دادند. امسال داوری ما سال خوبی را نداشت.

احمدعباسی با اشاره به همکاری با وحید شمسایی خاطرنشان کرد: آقا وحید در ابتدا مدیر و بعد رفیق بسیار خوب است و ما در تأسیسات ۴ سال باهم بودیم و امسال نیز با آمدن وحید شمسایی به اصفهان بدون درنگ پیشنهاد ایشان را قبول کردم و با گیتی پسند تمدید قرارداد کردم.

آقای لیگ برتر فوتسال ایران در مورد همکاری با گیتی پسند در فصل آینده ادامه داد: تصمیم گیری برای فصل آینده خیلی زود است اما باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

کد خبر 493742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.