رفع آبگرفتگی‌های جزیی در شهر/ آماده‌باش ۲۴ ساعته نیروهای خدماتی شهرداری اصفهان

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به رفع آبگرفتگی‌های جزیی در شهر در پی بارش‌ باران رحمت الهی، گفت: نیروهای خدماتی در سطح مناطق ۱۵ گانه شهرداری آمادگی لازم برای رفع هر گونه حادثه احتمالی را دارند.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران رحمت الهی، جلسات هماهنگی برگزار و تقسیم وظایف انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه اقدامات پیشگیرانه انجام شده، علیرغم حجم زیاد دبی آب در پی بارش باران در عصر امروز، تنها چند مورد آب‌گرفتگی در سمت اتوبان شهید دستجردی، اتوبان شهید خرازی و رو به روی پایانه مسافربری صفه ایجاد و در اسرع زمان با همکاری عوامل راهور و خدمات شهری مناطق برطرف شد.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: آبگرفتگی‌های سطح شهر نیز بسیار سطحی بوده و در حال حاضر در زیرگذرها و روگذرهای شهر، ترافیک روان و تردد خودروها بدون مشکل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری تعطیل‌پذیر نیست، ادامه داد: مجموعه شهرداری اصفهان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

ساکتی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل مراتب را به ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند تا نسبت به رفع آن اقدام و هماهنگی لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: آب‌های سطحی و روان آب‌ها هنگام بارش باران، آب گرفتگی محسوب نمی‌شود، زیرا پس از بارش از طریق سپتیک‌ها و کانال‌های رفع آب‌های سطحی برطرف می‌شود.

کد خبر 493728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.