عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از راه‌اندازی پنج مرکز واکسیناسیون در شهر قدس تا راه اندازی ایستگاه‌های کتاب فردیس و آغاز آسفالت بزرگراه ابریشم غربی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای ۶ پروژه مناسب سازی در منطقه سه قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، اجرای ۶ پروژه مناسب سازی در منطقه سه شهرداری قزوین پیش بینی شده است.

لزوم اجرای یکسان قوانین ساختمانی در ساری

جواد طالبی، سرپرست شهرداری ساری گفت: روند اجرای قوانین ساختمانی در ساخت و سازهای شهری باید برای ‏همه یکسان باشد.‌

تعمیر و بازسازی لوازم و تجهیزات پارک‌ها و بوستان‌های شهریار

مهدی نفر، رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری با اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقا کیفیت خدمات شهری و رضایتمندی شهروندان، لوازم ورزشی و تجهیزات بازی کودکان در پارک‌ها و بوستان‌ها تعمیر و بازسازی، و در صورت لزوم تعویض می‌شود.

آغاز آسفالت بزرگراه ابریشم غربی

حسین دولت آبادی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سبزوار گفت: صبح امروز با اتمام عملیات تسطیح و زیرسازی، آسفالت فاز سوم بزرگراه ابریشم (شمال غرب) توسط تلاشگران سازمان عمران آغاز شد.

راه‌اندازی ۵ مرکز واکسیناسیون در شهر قدس

لیلا واثقی، فرماندار قدس با اشاره به تعیین و تجهیز مکان انجام واکسیناسیون در شهرستان قدس گفت: هم‌اینک دو سالن ورزشی و سه مدرسه با همکاری شهرداری و اداره آموزش و پرورش، برای اجرای این طرح تعیین در مرحله تجهیز و راه‌اندازی است.

تجدید خطوط گذرگاه عابر پیاده در چهار راه اصلی شهر زرند

محمد جواد عربپور، رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک درون شهری شهرداری زرند از عملیات تجدید خط کشی گذرگاه عابر پیاده در سطح چهارراه‌های شهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه چهارراه برق شهر یکی از پرترددترین معابر شهری است، تجدید خط کشی گذرگاه‌های پیاده این خیابان در دستورکار سازمان قرار دارد.

عملیات احداث فضای پارک دو هکتاری باغ ایرانی در آبیدر سنندج

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث فضای سبز پارک دو هکتاری به سبک باغ ایرانی و محوطه پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان در آبیدر سنندج خبر داد و گفت: بیش از ۴ هزار مترمربع فضای سبز و گل کاری در حال احداث است.

استمرار عملیات ضدعفونی اماکن و معابر عمومی سطح شهر

در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، عملیات ضد عفونی ادارات و معابر عمومی اسلامشهر در حال انجام است و در این راستا کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر، سایت نگهداری حیوانات بلا صاحب، شهرداری منطقه ۴، نواحی شهرداری منطقه دو، ورزشگاه مسکن مهر و برخی مراکز عمومی در سطح شهر ضدعفونی شد.

راه اندازی ایستگاه‌های کتاب و مطالعه شهر فردیس

محمود میرزاخانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس از عملکرد سازمان در جهت ارتقا سطح فرهنگ مطالعه در جامعه، پاسداشت زبان فارسی و فعالیت ایستگاه‌های کتاب در سطح شهر خبر داد و گفت: ایستگاه‌های کتاب و مطالعه از فلکه سوم فردیس آغاز به کار کرده و اکنون در فلکه پنجم فردیس مستقر و آماده خدمت رسانی است؛ این طرح اقدامی برای ارتقا سطح فرهنگ جامعه است که باید تمامی حوزه‌ها نسبت به آن توجه و همت بیشتری داشته باشند.

وجود ۴۰۰ هزار مترمربع معابر خاکی در گلشهر

علی نیکبخت، شهردار گلشهر گفت: سال ۹۹ سه هزار مترمربع از پیاده‌روهای شهر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان بلوک فرش شده است.

کد خبر 493642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.