۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
رونالدو به پرتغال برنمی‌گردد

مدیر برنامه‌های ستاره پرتغالی یوونتوس اعلام کرده که این بازیکن فعلاً تمایلی برای بازگشت به کشور زادگاهش ندارد و هنوز دوست دارد در سطح اول فوتبال دنیا خود را به چالش بکشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رؤیای بازگشت به تیم کودکی پس از سال‌ها درخشش در فوتبال دنیا چیزی است که بسیاری از بازیکنان بزرگ به آن فکر کرده‌اند و حتی آن را انجام داده‌اند، با این تفاسیر شاید کم کم زمان بازگشت رونالدو نیز فرابرسد.

ستاره پرتغالی تیم یوونتوس که سال‌های درخشانی را در منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس طی کرده است، حالا با توجه به روزهای ناامید کننده یووهایها شاید از این تیم جدا شود. در حال حاضر مشخص نیست که فصل آینده چه اتفاقی میان رونالدو و باشگاه تورینی رخ خواهد داد.

در شرایط کنونی اذعان شده که رونالدو تمایل دارد تا به پرتغال بازگردد و در اسپورتینگ که تیم کودکی او محسوب می‌شود دوباره توپ بزند. این بازیکن نیز پیش‌تر به این دسته از شایعات دامن زده بود و هیچ گاه مخالفت قطعی با این قضیه نداشته است.

به تازگی مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو در رابطه با بازگشتش به پرتغال گفته است: رونالدو به جوایزی که در اسپورتینگ کسب کرده افتخار می‌کند و با حمایت از اسپورتینگ هیچ مخالفتی ندارد. اما در حال حاضر برنامه‌های شغلی او به شکلی نیست که مسیرش را به پرتغال هدایت کند.

کد خبر 493604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.