۱۵۰ پروژه عمرانی در اردبیل در حال احداث است

شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۵۰ پروژه ریز و درشت در مناطق مختلف استان اردبیل در حال احداث است.

به گزارش ایمنا، حمید لطف‌اللهیان در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی و توسعه شهر اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل احداث و بهسازی معابر، کوچه‌ها، آسفالت‌ریزی و همچنین توسعه فضای سبز و احداث پارک‌هاست.

وی از تعریض پل ابراهیم‌آباد خبر داد و تصریح کرد: پیش از این پل آبروان و پل یحیوی در اردبیل تعریض شده و عبور و مرور شهروندان به راحتی انجام می‌شود که چنین برنامه تعریضی را برای پل ابراهیم‌آباد در حال اجرا داریم.

شهردار اردبیل گفت: با کاشت ۵۰ هزار اصله نهال و ۳۰۰ درختچه زینتی تلاش شهرداری بر این است تا به فضای شهری نشاط و جلوه‌ای متفاوت ببخشد که دو میلیون بوته گل فصلی نیز در اولویت کاشت شهرداری است.

وی با اشاره به روند احداث پل قدس در پنج سال اخیر افزود: عملیات فنی پیچیده و سختی را در پل قدس سپری می‌کنیم به طوری که این پل با ۹۰ درصد پیشرفت مراحل نهایی تکمیل را سپری می‌کند.

لطف‌اللهیان طول عرشه این پل را ۳۰ هزار متر مربع و در حدود سه هکتار اعلام کرد و ادامه داد: احداث این پل با گستردگی خاص معادل تمام پل‌های احداثی در اردبیل است که با یک شرایط فنی، مهندسی و حتی مالی اجرایی و در مرحله تکمیل است.

وی با اشاره به مراحل آرماتوربندی، خاک‌برداری، بتن‌ریزی و پیش تنیدگی این پل با رعایت نقاط فنی گفت: سعی کردیم به رغم همه تأخیرها در اجرای این پروژه به صورت فنی احداث پل قدس را به پیش برده و فاز اصلی آن در ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: قبول داریم که روند احداث این پروژه طولانی شده، اما با توجه به حجم عظیم کار که در احداث این پل مورد نظر بوده، شرایط احداث و روند اجرایی عادی بوده و چندان تعلل و تأخیری را در تکمیل پل قدس احساس نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: هر چند عده‌ای می‌خواهند با حاشیه‌سازی و ارائه گزارش‌های غلط شرایط را به گونه‌ای متفاوت جلوه دهند، اما تمام توان شهرداری در تکمیل و احداث این پروژه عظیم شهری متمرکز شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر عبور و مرور از این پل را به عینه شاهد باشیم.

کد خبر 493598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.