اجرای ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در مشهد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در دوره فعلی شورای شهر مشهد ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی اجرا شده که نشان دهنده برنامه و استراتژی مناسب و تأمین منابع بدون مشکل در اداره شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بتول گندمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"برای پروژه‌های عمرانی شهر به هیچ وجه مشکل تأمین اعتبار وجود ندارد. می‌توانیم به جرأت اعلام کنیم که از نظر پرداخت به پیمانکاران شرایط مناسب‌تری را نسبت به ادوار گذشته داشتیم. هرچند مشکلاتی در بین راه وجود داشته به عنوان نمونه می‌توان گفت بودجه ۱۴۰۰ که در اسفند ۹۹ در شورا تصویب شد به دلیل طولانی شدن روال تأیید در مراحل بالا دستی در ابتدای اردیبهشت ماه ابلاغ شد و اقداماتی که مجموعه شهرداری باید برای تأمین و ایجاد تفاهم نامه‌ها انجام دهد نیز زمان بر است که این موارد شاید تغییراتی در پرداخت‌ها ایجاد کند اما همه تلاش مدیریت شهر همواره بر آن استوار بوده که از همه ظرفیت‌های شهرداری برای پرداخت به پیمانکاران استفاده شود تا دلیلی برای تأخیر در پروژه‌ها وجود نداشته باشد.

در دوره فعلی شورای شهر مشهد ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی اجرا شده که نشان از آن دارد مجموعه مدیریت شهری و شورای پنجم موفق شده با برنامه و استراتژی مناسب اولاً به حجم بدهی‌های ادوار گذشته غلبه کرده و سپس برای اداره شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی تأمین منابع انجام دهد. "

کد خبر 493539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.