گوشی ریلمی GT Neo Flash چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی ریلمی GT Neo Flash در این ماه وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی اولین گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ را با نام ریلمی GT Neo در بازار چین معرفی کرد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد سومین مدل از گوشی‌های سری GT را وارد بازار کند. نام این محصول ریلمی GT Neo Flash است و پیشرفت‌هایی نسبت به گوشی ریلمی GT Neo داشته است. به نظر می‌رسد که تفاوت اصلی نسخه Flash با مدل GT Neo، در بخش شارژ آن است.

انرژی مورد نیاز گوشی ریلمی GT Neo با استفاده از یک باتری دو سلولی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۵۰ واتی بهره می‌برد. شرکت سازنده اعلام کرده است که نسخه Flash این گوشی نیز به باتری مشابهی مجهز خواهد بود اما از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که دیگر ویژگی‌های به کار رفته در گوشی ریلمی GT Neo Flash مشابه گوشی GT Neo باشد.

ظاهر گوشی ریلمی GT Neo Flash شبیه GT Neo است با این تفاوت که با یک رنگ جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ضخامت آن به ۹.۱ میلی‌متر افزایش پیدا کرده است در حالی که ضخامت گوشی GT Neo 8.4 میلی متر است. گوشی جدید شرکت ریلمی که نام تجاری آن RMX3350 است دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی است، به اندروید 11 OS مجهز شده است و ابعاد آن نیز ۹.۱ * ۷۳.۳ * ۱۵۸.۵ میلی متر است.

کد خبر 493535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.