توقف فروش قبور سه طبقه در بهشت زهرای زنجان

مدیرعامل سازمان بهشت‌ زهرای شهرداری زنجان با بیان اینکه دیگر قبور سه‌ طبقه به‌ فروش نمی‌رسد، گفت: خانواده متوفیان در صورت تمایل می‌توانند قبور دو طبقه خریداری کنند.

به گزارش ایمنا، داوود پرنقوش در این باره اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی، تعدادی قبور سه طبقه در بهشت زهرا در نظر گرفته شده بود که بنا به دلایلی، دیگر این نوع قبور عرضه نمی‌شود و فقط قبور دو طبقه موجود است که در صورت درخواست خانواده متوفی، این نوع از قبور در اولویت اول در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سعی شده است در طراحی محل دفن متوفیان، اصول درستی اجرا شود تا با گذر زمان با مشکل مواجه نشویم، تصریح کرد: متأسفانه برخی از خانواده‌ها به این موضوع بی‌تفاوت هستند و علی‌رغم تذکرات چندباره اقدام به کاشت گل و گیاه در محل دفن عزیزان خود می‌کنند که این کار غیرقانونی است چراکه طرح توسعه فضای سبز بهشت زهرا در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه همچنان بنا به مصوبه ستاد کرونا، حضور در بهشت زهرا ممنوع است، افزود: عده‌ای به این تذکرها توجهی ندارند و همچنان شاهد حضور تعداد زیادی از افراد در محل بهشت زهرا هستند که این کار قابل قبول نیست و سعی می‌کنیم با صحبت، مانع از حضور آن‌ها شویم، اما همچنان اوضاع مورد قبول ما نیست.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۰ تا ۱۵ پیکر در محل بهشت زهرای زنجان دفن می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم در بالاترین سطح به خانواده متوفیان خدمات ارائه دهیم و انتظار داریم آن‌ها نیز همکاری لازم را در این شرایط با ما داشته و هشدارها را جدی بگیرند.

منبع: ایسنا

کد خبر 493533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.