احداث ۸ کیلومتر شبکه دوچرخه‌سواری در سپاهان شهر

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از احداث هشت کیلومتری شبکه دوچرخه‌سواری سپاهان شهر خبر داد و گفت: در سال‌جاری مبلغ یک میلیارد تومان جهت احداث، هموارسازی و ایمن‌سازی مسیرهای دوچرخه این منطقه اختصاص داده شده است.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به توسعه شبکه دوچرخه‌سواری این منطقه، اظهار کرد: از سال‌های گذشته هموارسازی و ایمن‌سازی مسیرهای دوچرخه در این منطقه آغاز شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته مسیر دوچرخه‌سواری به طول پنج هزار متر در خیابان‌های بلوار دانشگاه، خیابان توحید، خیابان آیت الله طاهری و سهروردی ایجاد شده و بهسازی دو هزار و ۵۶۰ متر مسیر دوچرخه سواری در خیابان وحید انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان افزود: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری هشت هزار متر مسیر دوچرخه سواری دوطرفه و خط کشی شده در سپاهان شهر احداث می‌شود که این رینگ دوچرخه‌سواری از بلوار قائم تا بلوارهای بعثت و پاسداران، نبوت، نظام و در انتها تا بلوار قائم با عرض ۲.۵ متر طراحی شده و در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ مبلغ یک میلیارد تومان جهت احداث و هموارسازی و ایمن سازی مسیرهای دوچرخه اختصاص داده شده است.

کد خبر 493530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • امیررضا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    3 2
    واقعا دستتون درد نکنه. خداکنه تو شهر های دیگه هم بسازن
  • ,,, k IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    3 1
    کار خوبیه جای تقدیر و تشکرهم داره ولی نه اخه داخل خیابونی که بااحداث این شبکه دوچرخه سواری ماشینا به زور بتونن رد بشن و جای پارک نباشه یه سر به خیابان مسجدعلی و شهیدرجائی و 22 بهمن سمت خیابان جی بزنید اصن دوچرخه ای هم ازش رد نمیشه
  • سام IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    به فولادشهر هم رسیدگی کنید فولادشهر واقعا شهر اینده داری هست...