عملیات سمپاشی بهاره درختان در سنندج آغاز شد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای جلوگیری از طغیان شته‌ها عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح شهر با استفاده از سم حشره‌کش پالیزین آغاز شد.

به گزارش ایمنا، آسو شعبانی در این باره اظهار کرد: عملیات سمپاشی بهاره در راستای جلوگیری از طغیان شته، حذف آلاینده‌ها، کنترل آفات گیاهی و سلامت درختان، بهبود شادابی و رشد درختان و محافظت از محیط زیست انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح شهر سنندج گفت: عملیات سمپاشی با رعایت کامل اصول ایمنی و فنی انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج یادآور شد: در سمپاشی درختان از سم حشره کش پالیزین که بر پایه ارگانیک است استفاده می‌شود که هیچ زیانی از لحاظ زیست محیطی نداشته و برای شهروندان نیز هیچ گونه آسیبی در بر نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مرحله نخست سم‌پاشی درختان سطح شهر در اواخر اسفند ماه سال گذشته انجام شد، افزود: عملیات سمپاشی بهاره به مدت ۱۰ روز توسط واحد فضای سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این شهرداری انجام خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه عملیات سمپاشی از ساعت ۲۴ شب الی شش صبح انجام می‌شود از شهروندان درخواست کرد: از باز کردن پنجره‌های مشرف به معابر اصلی و پارک کردن خودرو در زیر درختان خودداری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 493512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.