۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
جدیدترین لپ‌تاپ سامسونگ+ مشخصات

شرکت سامسونگ اخیرا از سه لپ تاپ خود با نام‌های Galaxy Book، Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سه لپ تاپ جدید شرکت سامسونگ با نام‌های Galaxy Book، Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 در تاریخ ۲۱ مه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مشخصات لپ‌تاب جدید سامسونگ

سه محصول جدید سامسونگ قابل حمل هستند و به صفحه نمایش AMOLED مجهز شده‌اند. لپ تاپ Galaxy Book بسیار باریک است و نسبت به مدل پیشین خود پیشرفت‌هایی داشته است. این محصول به صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ضد تابش خیره کننده مجهز شده است و زاویه دید گسترده ۱۷۰ درجه‌ای دارد. لپ تاپ Galaxy Book در دو رنگ و با توجه به حافظه ذخیره سازی داخلی و دیگر ویژگی‌های آن با قیمت بین ۸۶۰ تا ۱.۴۶۵ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مشخصات لپ‌تاب سامسونگ Galaxy Book Pro

Galaxy Book Pro باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ سری Galaxy Book است و در سه رنگ با قیمت بین ۱.۱۵۳ تا ۱.۹۰۷ دلار وارد بازار می‌شود. لپ تاپ Galaxy Book Pro 360 دارای قلم S Pen است و بسیار سبک و باریک است. این محصول قادر است دستگاه‌های سری Galaxy Book را به سرعت و به آسانی به یکدیگر متصل کند بنابراین کاربران می‌توانند به آسانی از گوشی هوشمند، تبلت یا حتی دستگاه هوشمند پوشیدنی خود استفاده کنند. لپ تاپ Galaxy Book Pro از فناوری Quick Share، Samsung Gallery و Second Screen پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ Galaxy Book Pro به قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه مجهز است و می‌توان از آن به عنوان یک تبلت استفاده کرد. این محصول دارای قلم S Pen است و استفاده از آن آسان‌تر از نسخه‌های پیشین است علاوه بر این، لازم نیست افراد قلم S Pen خود را به صورت جداگانه شارژ کنند. لپ تاپ Galaxy Book Pro در دو نسخه ۱۵.۶ و ۱۳.۳ اینچی، در سه رنگ و با قیمت بین ۱.۶۰۵ تا ۲.۴۳۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 493499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.