دریافت حدود سه هزار سند تک برگی برای املاک شهرداری مشهد

مدیر کل املاک و خزانه داری شهرداری مشهد از دریافت حدود سه هزار سند تک برگی برای املاک شهرداری مشهد در دوره پنجم مدیریت شهری خبرداد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جعفر عباسپور، اظهار کرد: برای تک برگ کردن اسناد مالکیتی مربوط به املاک شهرداری مشهد، ابتدا کلیه املاک موجود در بانک اطلاعاتی املاک و مستغلات پایش می‌شود و از بین آنها با توجه به شاخص‌های تعریف شده، تعدادی انتخاب و در فرآیند تک برگ شدن قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به تبصره ۴ ماده واحده قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرح‌های دولتی و شهرداری‌ها و اصلاحیه ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها حدود ۱۰ هزار هکتار سهم شهرداری از اراضی دولتی، بزرگ مقیاس و منابع طبیعی شناسایی شده است و تحویل گیری نزدیک به دو هزار هکتار از این اراضی (۱۸۰۰ هکتار اراضی منابع طبیعی و فضای سبز و ۲۰۰ هکتار اراضی انتفاعی) تاکنون از مهمترین اقدامات ما در دوره پنجم مدیریت شهری به شمار می‌آید.

مدیرکل املاک و خزانه داری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه دریافت حدود سه هزار سند تک برگی برای املاک شهرداری مشهد به مساحت حدود ۲۴۲ هکتار از دیگر اقدامات مهم این دوره بوده است، اظهار کرد: تهاتر خرید املاک با بدهی دستگاه‌های دولتی و عمومی به مساحت حدود ۲۲ هکتار از دیگر اتفاقات این دوره از مدیریت شهری است.

کد خبر 493492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.