پیش‌بینی بورس امروز ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار امروز مانند بازار روز چهارشنبه گذشته با فشار فروش همراه باشد اما احتمال می‌رود صندوق تثبیت با منابع حاصله از فروش اوراق بتواند در برخی از نماد های بازار صفوف فروش را جمع آوری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس امروز_ شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: بازار در آخرین روز کاری هفته گذشته کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و در نیمه دوم بازار سطح عرضه‌ها افزایش یافت و برخی از نمادها به دامنه منفی کشیده شدند.

دلیل این امر کمی افزایش جو انتخابات است و برخی از سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند دارایی خود را پس از انتخابات و بهتر شدن شرایط سیاسی درگیر بازار سرمایه کنند اما سرمایه گذاران آگاه در این قیمت‌ها اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند.

اگر نگاهی به قیمت‌های جهانی داشته باشیم روند صعودی بسیار قوی در کامودیتی‌ها می‌بینیم که می‌تواند موج صعودی قوی را در بازار ایجاد کند از طرف دیگر شرایط جنگ فلسطین و اسرائیل نیز کمی بر شرایط بازار ایران می‌تواند تأثیر گذار باشد.

اما به صورت کلی آینده پیش روی بازار روشن است، اصلاح عمیق دیگری قطعاً در کار نیست و اگر هم اصلاحی باشد کوتاه مدت است، پتانسیل‌های سرمایه گذاری بر روی گروه‌های شیمیایی، پتروشیمی، فولادی، معدنی، بانکی، پتروشیمی فراهم شده است و اگر کسی تمایل به سرمایه گذاری دارد الان وقت سرمایه گذاری در این بازار است، از گروه‌های مختلف بهترین‌ها را انتخاب و سرمایه گذاری کنید و با دید دو ساله نگهداری کند.

پیش بینی می‌شود بازار فردا مانند بازار روز جاری با فشار فروش همراه باشد اما احتمال می‌رود صندوق تثبیت با منابع حاصله از فروش اوراق بتواند در برخی از نمادهای بازار صفوف فروش را جمع‌آوری کند.
کد خبر 493454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.