گل محمدی: بازیکنان از جان مایه گذاشتند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنان ممنونم زیرا روزهای سختی را می‌گذرانند، از جان مایه می‌گذارند تا لیگ را ادامه دهند. امیدوارم باشگاه هم نسبت به حل مشکلات بازیکنان اهتمام بیشتری داشته باشد. این برد را به هواداران عزیز تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی پرسپولیس با استقلال اظهار کرد: بازی سنگینی برای ما و استقلال بود، فکر می‌کنم نیمه اول بازی جذابی و تماشاگرپسندی نبود، اما تمرکز دو تیم روی کارهای دفاعی زیاد بود که این اتفاق در دربی طبیعی است. نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و به گل زیبایی رسیدیم.

وی ادامه داد: شرایط ما برای دربی خوب نبود زیرا چهار مصدوم داشتیم و عالیشاه هم به بازی نرسید، دیگر بازیکنان هم با آمپول رسیدند و جا دارد از تیم پزشکی که وقت زیادی گذاشتند تا سیامک، کمال و کنعانی به این بازی برسند تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان بازیکنانم با غیرت بازی کردند و از جان مایه گذاشتند با وجود درد زیادی که داشتند، تصریح کرد: از بازیکنان ممنونم زیرا روزهای سختی را می‌گذرانند، از جان مایه می‌گذارند تا لیگ را ادامه دهند. امیدوارم باشگاه هم نسبت به حل مشکلات بازیکنان اهتمام بیشتری داشته باشد. این برد را به هواداران عزیز تبریک می‌گویم.

گل محمدی اضافه کرد: هشت بازی داریم، در کورس قهرمانی هستیم و نباید تمرکزمان از لیگ خارج شود. گرفتن این سه امتیاز مهم و حساس بود، فکر کنم قدم خوبی برای صدرنشینی برداشتیم. یک رقیب سرسختی مثل سپاهان داریم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم، هرچند که کار سخت است و امیدواریم با همدلی و اتحاد بتوانیم امسال هم قهرمان شویم.

وی در خصوص برنامه پرسپولیس در نیمه اول، خاطر نشان کرد: بی برنامه نبودیم، اما با مصدومان شرایطمان سخت شده بود و مجبور شدیم بین دو نیمه تعویض کنیم. شرایط دربی همیشه برای هر دو تیم سخت است، بازی سختی را هم پشت سر گذاشتیم و داور هم بازی مشکلی را سوت زد و باید به آن‌ها تبریک بگوییم. امیدواریم در آینده موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: فرشاد فرجی در نیمه دوم به خوبی کارهای دفاعی را انجام داد و در کار حمله هم موفق بود، نخستین دربی او بود و یک بازی سنگین برایش بود. به فرشاد هم بابت اتفاقی که افتاد، گوشزد خواهیم کرد که این اتفاق برایش رخ ندهد زیرا هیچ بازیکنی نباید بی دلیل اخراج شود. هیجانات بازی یک مقدار زیاد بود و امیدوارم تمرکزش را در بازی نگه دارد و این اتفاقات رخ ندهد.

گل محمدی با اشاره به این مه بازیکنانم بعد از زدن گل اول بی انگیزه نمی‌شوند، اظهار کرد: نمی‌توانیم جلوی حریف را بگیریم و بگوییم حمله نکن، ما هم اگر عقب بودیم فشار می‌آوردیم و استقلال عقب می‌نشست. این سوالات تکراری است و دلیل آن را نمی‌دانم، تیمی که جلو می‌افتد مجبور است به خاطر فشار حریف عقب بنشیند. دوست داریم گل‌های بعدی را بزنیم، اما نمی‌شود گل دوم و سوم را راحت زد فوتبال شرایط خاصی دارد و قدرت تیم‌ها خیلی بهم نزدیک است. همه انتظار داشتند چهار گل به سپاهان و شش گل به استقلال بزنیم، چرا این انتظارات از ما زیاد است؟ تیم‌های لیگ برتر خیلی بهم نزدیم هستند و نباید این‌طور برخورد کنیم.

کد خبر 493445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.