پرسپولیس یک _ استقلال صفر/ دشت سه امتیازی پرسپولیس در دربی پر برخورد

پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در دربی ۹۵ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال استقلال رفت که این دیدار با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس

ورزشگاه: آزادی

داوران: محمدرضا اکبریان، علیرضا ایلدروم، مهدی عالیقدر و حسن اکرمی.

ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، احمد نورالله‌ی، کمال کامیابی نیا، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو.

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری و هرویه میلیچ.
سرمربی: فرهاد مجیدی

کارت زرد:
پرسپولیس: شهریار مغانلو (دقیقه ۳۰)، وحید امیری (دقیقه ۵۲)، حامد لک (دقیقه ۶۴)، عیسی آل کثیر (دقیقه ۸۰)

استقلال: سیاوش یزدانی (دقیقه ۹۰)

کارت قرمز:

پرسپولیس: فرشید فرجی (دقیقه ۹۷)

گل‌ها:
پرسپولیس: عیسی آل کثیر (دقیقه ۵۵)

شرح بازی:

استقلال بازی را هجومی تر شروع کرد و تا دقیقه ۱۰ بازی موقعیت برای گلزنی داشت، رقابتی پر برخورد از سرخابی‌ها شاهد هستیم. بازیکنان پرسپولیس از دقیقه ۱۴ پرس از زمین استقلال را در دستور کار خود قرار دادند، اما بازهم این استقلالی‌ها هستند که بازی بهتری نمایش می‌دهند. استقلالی‌ها روی یک کار تیمی بازیکنان پرسپولیس را تحت فشار قرار دادند، بازیکنان نسبت به صحبت‌هایی که در زمین می‌شود به داور اعتراض دارند. پرسپولیسی با پاس کاری‌های کوتاه به دروازه استقلال رسیدند و مهاجمان استقلال برای کمک به خط دفاعی عقب آمدند. بازی در دقایق ۳۰ میانه‌های میدان پیش می‌رود، در دقایق آخر نیمه اول شور و هیجان بازی کم شده است. بازی در این نیمه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

استقلالی‌ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند، بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ۵۵ توسط آل کثیر به گل اول خود رسیدند. بعد از گل فرهاد مجیدی بازیکنان خود را جلو کشید که موقعیت گلزنی هم داشتند، در این نیمه هم بازی پر برخورد است. پرسپولیسی‌ها بازی را در اختیار دارند، استقلال صاحب موقعیت برای حمله می‌شوند ولی دقت کافی را ندارند. داور پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت، درگیری شدیدی بین دوتیم صورت گرفت که در نهایت بازی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: بازیکن استقلال از بین بازیکنان پرسپولیس شوتی به سمت دروازه لک زد که توپ را این دروازه بان برگشت داد، توپ برگشتی به قایدی رسید که این بازیکن در آفساید قرار داشت.

دقیقه ۱۲: بازیکن پرسپولیس ارسالی روی دروازه استقلال انجام داد که ضربه سر دیگر بازیکن این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: شوت مهدی ترابی از بیرون محوطه جریمه استقلال با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: شوت مطهری را لک در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۴: زوج مغانلو و آل کثیر موقعیت گلزنی داشتند که مدافعان استقلال توپ را دفع کردند.

دقیقه ۴۱: یک و دو استقلالی‌ها در محوطه جریمه توسط مدافع پرسپولیس قطع شد.

دقیقه ۴۵: مهدی قایدی با سرعت بالایی که داشت خط دفاعی پرسپولیس را بهم ریخت اما پاس او در بین راه توسط لک قطع شد.

دقیقه ۶۳: یک و دو مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی به دیاباته رسید که ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: استقلالی‌ها از روی نقطه کرنر توپی به سمت دروازه تراکتور فرستادند که شجاعی بازیکن پرسپولیس با جای گیری درون دروازه ضربه سر بازیکن استقلال را دفع کرد.

شرح گل:

دقیقه ۵۵: شوت مغانلو از بیرون محوطه جریمه را مظاهری برگشت داد که توپ برگشتی با جای گیری مناسب آل کثیر به او رسید و این بازیکن با یک شوت محکم دروازه استقلال را باز کرد.

کد خبر 493433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.