تراکتور یک _ صنعت نفت آبادان یک/ تراکتور پیروزی را با تساوی عوض کرد

تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و سوم مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان

ورزشگاه: یادگار امام

داوران: محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی، علی احمدی و سعاد وفاپیشه.

ناظر: محمود رفیعی

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، پیمان کشاورز، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان، ابوالفضل رزاق‌پور، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده، حکیم نصاری، طالب ریکانی، احمد شریعت زاده، امیرحسین فرهادی، امید خالدی، مهدی حنفی و عبدالله ناصری.

سرمربی: اکبر پور موسوی

کارت قرمز: _

کارت زرد:

تراکتور: مهدی تیکدری (دقیقه ۷۵)، ابوالفضل رزاق پور (دقیقه ۸۷)

صنعت نفت آبادان: بهمن کشاورز (دقیقه ۴۴)، رضا خالقی فر (دقیقه ۸۰)

گل‌ها:

تراکتور: محمد قادری (دقیقه ۶۰)

صنعت نفت آبادان: طالب ریکانی (دقیقه ۸۹)

شرح بازی:

تیم فوتبال تراکتور در این بازی محمدرضا خانزاده و هادی محمدی را در اختیار ندارد و نام مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در لیست بازیکنان این تیم قرار ندارد. بازی تا دقیقه ۲۰ در اواسط میدان بود و شاهد صحنه خطرناکی نبودیم و در دقایق پایانی تراکتور فرصت گلزنی را داشت اما به گل تبدیل نشد و این نیمه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم بازیکنان تراکتور بازی را تهاجمی‌تر آغاز کردند و سعی داشتند به گل برسند که در دقیقه ۶۰ موفق هم بودند و یک بر صفر جلو افتادند. بعد از به ثمر رساندن گل تراکتور بازهم برای رسیدن به گل تلاش کرد ولی بی فایده بود. بازی در دقایق پایانی خود بود که زبیدی یک پنالتی برای صنعت نفت آبادان گرفت و طالب ریکانی توپ را به گل تبدیل کرد تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۷: بازیکن تراکتور از نقطه کرنر ارسالی روی دروازه صنعت نفت آبادان داشت که ضربه سر اکبر ایمانی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: شوت تیکدری با اختلاف کم از کنار دروازه صنعت نفت آبادان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: ارسال میلاد فخرالدینی بسیار خطرناک او، مماس به تیرک افقی دروازه، عرض زمین را طی کرد.

دقیقه ۷۱: عبدالله ناصری ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد که ضربه طالب ریکانی را محمد رضا اخباری با جای گیری خوب در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۶: ابوالفضل رزاق پور که قصد داشت توپ را از محوطه جریمه تراکتور دور کند باعث شد تعادل مهدی زبیدی بهم بخورد و داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد.

شرح گل:

دقیقه ۶۰: مهدی تیکدری پاسی به محمد قادری داد که این بازیکن با ضربه‌ای دقیق گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۹: طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را وارد دروازه تراکتور کرد.

کد خبر 493431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.