ملی‌پوش قایقرانی: به اسم قرنطینه از تمرین محروم بودیم

ملی‌پوش قایقرانی ایران با اشاره به کسب سهمیه از مسابقات تایلند گفت: به اسم قرنطینه از تمرینات محروم بودیم. ۱۵ روز در تایلند حضور داشتم که ۱۰ روز آن قرنطینه بود. تنها پنج جلسه تمرین تخصصی داشتیم و در زمان قرنطینه خود را با تمرینات سبک آماده نگه داشتیم.

به گزارش ایمنا، علی آقامیرزایی با بیان اینکه کسب سهمیه از مسابقات تایلند آسان نبود اظهار کرد: در سال منتهی به المپیک هستیم و تمام کشورها با قدرت گام در مسابقات گذاشته بودند.

وی ادامه داد: یکی از قوانین این مسابقات این بود که تنها نفر نخست سهمیه کسب می‌کند و این برای کشورهایی که به دنبال نماینده در بازی‌های المپیک توکیو بودند خیلی حیاتی به شمار می‌رفت. خدا را شکر که توانستم در این تورنمنت سربلند باشم و یک سهمیه را برای ایران به ارمغان بیاورم.

ملی‌پوش قایقرانی ادامه داد: موفقیت در تایلند رویایی بود و من با کسب سهمیه از آب‌های این کشور یکی از رویاهای کودکیم را تحقق بخشیدم. به توکیو می‌روم تا بتوانم برای ورزش ایران یک نتیجه خوب کسب کنم. البته کسب سهمیه به این راحتی نبود بلکه شرایطی که تایلند برای ورزشکاران گذاشته بودند بسیار سخت بود.

وی افزود: ما به اسم قرنطینه از تمرینات محروم بودیم. ۱۵ روز در تایلند حضور داشتم که ۱۰ روز آن قرنطینه بود. تنها پنج جلسه تمرین تخصصی داشتیم و در زمان قرنطینه خود را با تمرینات سبک آماده نگه داشتیم.

آقامیرزایی که اکنون یکی از المپین های ایران به شمار می‌رود با اشاره به سختی‌های سال ۱۳۹۹ برای قایقرانی ایران افزود: ما در طول ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ تنها چهار ماه تمرین داشتیم و کرونا باعث شد تا ما به صورت انفرادی تمرین کنیم. نخستین مسابقه خارجی پس از کرونا بود و خیلی سخت بود.

وی ادامه داد: با این شرایط خوب ظاهر شدیم و من توانستم سهمیه کسب کنم و «عادل مجللی» نیز به عنوان سومی رسید. «هدیه کاظمی» نیز نتیجه خوبی کسب کرد. من نخستین سهمیه قایقرانی را برای المپیک توکیو کسب کردم و امیدوارم این آغاز راهی برای موفقیت‌های این رشته باشد.

وی با بیان اینکه کمتر از سه ماه به المپیک زمان باقی است، به ایرنا گفت: در این مدت با برنامه فدراسیون و کادر فنی تمرین خواهم کرد و برای رسیدن به توکیو تنها به سهمیه المپیک دلخوش نیستم باید تلاش کنم در توکیو نتیجه خوبی را به دست بیاورم.

کد خبر 493304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.