دوئل شامگاهی آبی ها

آبی پوشان امشب در ادامه رقابت های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال بعد از شکست دو بر صفر برابر ذوب آهن امشب و از ساعت ‏۱۹ و ۳۰ دقیقه در هفته بیست و سوم لیگ برتر و‬ در مصافی حساس برابر رقیب دیرینه خود پرسپولیس قرار خواهد گرفت. شاگردان مجیدی در این دیدار کار سختی را برابر حریف داشته و علاوه بر کری‌های همیشگی سرخابی‌ها برای جا نماندن از کورس قهرمانی به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارند.

مظاهری درون دروازه

عملکرد خوب رشید مظاهری در دیدارهای گذشته آبی‌ها نشان می‌دهد این بازیکن گلر آبی‌پوشان در این بازی آن‌هاست.

مدافعان ثابت

محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری چهار مدافع آبی‌ها برابر پرسپولیس خواهند بود. بازگشت مرادمند به ترکیب از نکات جالب توجه این بازی است. به نظر می‌رسد به دلیل اشتباه عارف غلامی در دیدار گذشته این بازیکن نیمکت نشین خواهد شد.

خط میانی آبی‌ها

مهدی مهدی پور، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با شاگردان گل محمدی هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از سبحان خاقانی و داریوش شجاعیان در خط میانی استفاده کند. این در حالی است که فرشید اسماعیلی با گذراندن دوران مصدومیتش از ابتدای بازی فیکس خواهد بود.

مهاجمان

استقلال در این دیدار سه مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید. ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی مهاجمان این تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان حریف چه عملکردی خواهند داشت. بازی با سه مهاجم از سوی کادر فنی نشان می‌دهد آبی‌ها به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند.

ترکیب استقلال برابر پرسپولیس

محمد رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

کد خبر 493285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.