ذوب آهن - گل گهر سیرجان/ گاندوها به دنبال ساحل آرامش

ذوب آهن و گل گهر سیرجان عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه ورزشگاه امام علی سیرجان با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن امروز جمعه - ۲۴ اردیبهشت ماه - از ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه در امام علی سیرجان مهمان گل گهر خواهد بود. گاندوها در هفته گذشته بازی‌ها یک کار بزرگ را رقم زدند و در ورزشگاه آزادی و برابر استقلال مدعی موفق به کسب برد با ارزشی با حساب ۲ بر صفر شد. ذوب آهن با مجتبی حسینی در حال بازگشت به روزهای خوبش است و آنها با کسب سه امتیاز مهم تهران پا به سیرجان گذاشته‌اند.

تلاش برابر فرار از قعر

اکنون ذوب آهن با هدایت مجتبی حسینی بیست و یک امتیاز شده است و در رتبه سیزدهم جدول مسابقات قرار دارد. با توجه به نتایج سایر رقبا در هفته گذشته، ذوب آهن از فرصت نهایت بهره را برد و اکنون در پی دور شدن از منطقه خطر است. بدون شک بازی برابر گل گهر از حساسیت بالایی برای ذوب آهن برخوردار است. البته حریف هم آنچنان دست و پا بسته نیست و شاگردان قلعه نویی برای رسیدن به تیم استقلال و کسب جایگاه آنان تلاش می‌کنند.

ذوب آهن - گل گهر سیرجان/ گاندوها به دنبال ساحل آرامش

گل گهر، حریف چغر و مهم!

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در حال حاضر با سی و دو امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. امیر قلعه نویی و شاگردانش در بازگشت نیم فصل نمایش‌های خوبی داشتند و البته با داشتن بازی‌های بیشتر نسبت به برخی رقبا، اکنون در این رتبه از جدول قرار گرفته‌اند. گل گهر در آخرین بازی لیگ برتری خود هفته گذشته به مصاف فولاد خوزستان رفت و در اهواز با یک گل مغلوب این تیم شد. قطعاً شکست برابر فولاد از لحاظ جدولی برای گل گهر خوب نبود اما کادر فنی گل گهر از نمایش خود در این بازی راضی بودند. اکنون گل گهر برای فرار از مسیر شکست و پیدا کردن راه برد در خانه با ذوب آهن دیدار می‌کند. گل گهر که تا قبل از بازی با فولاد، سه بازی آخرش در لیگ را با برد پشت سر گذاشته بود، در صورتی که فولاد را هم شکست می‌داد، می‌توانست با توجه به باخت استقلال، جای این تیم را در رده سوم جدول بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و حالا قلعه نویی امیدوار است با بردن ذوب آهن و شکست استقلال در دربی، به رده سوم جدول برسد هر چند ذوب آهن هم بعد از بردن استقلال، به لحاظ روحی شرایط بسیار خوبی دارد و جایگاهش در جدول طوری است که امتیازات بازی‌های باقیمانده‌اش در لیگ اهمیت زیادی برایش دارد.

ذوب آهن - گل گهر سیرجان/ گاندوها به دنبال ساحل آرامش

همه چشم‌ها به جهانی

میلاد جهانی وینگر و مهاجم گاندو ها این روزها به یکی از بازیکنان اثر گذار تیم تبدیل شده است. در واقع پس از مصدومیت قاسم حدادی فر، وظیفه جهانی در خط میانی و هجومی ذوب آهن دو چندان شده و وی کار سختی را در هفته‌های پایانی رقابت‌ها به عهده دارد. این درحالی است که شماره ۱۱ ذوبی ها در دیدار گذشته سبز پوشان توانست گل مهمی را به ثمر برساند و برد تیمش را برابر شاگردان مجیدی قطعی کرد. باید دید جهانی در بازی برابر تیم سیرجانی نیز می‌تواند عملکرد خوب خود را تکرار کند یا خیر.

ذوب آهن - گل گهر سیرجان/ گاندوها به دنبال ساحل آرامش

کد خبر 493280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.