گیتی پسند پیروز شد، مس پوکر کرد

در دهمین هفته از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال تیم های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ به سود گیتی پسند به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند امروز (پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت) از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی میزبان تیم مقاومت البرز بود که این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود شاگردان وحید شمسایی به پایان رسید.

هفته دهم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی پسند و مقاومت البرز

ورزشگاه: پیروزی

گل‌ها: آرش دهدار (دقیقه ۲۴ برای مقاومت)

اخطار: سپهر محمدی (دقیقه ۴ از گیتی پسند)، مجید رئیسی مربی گیتی پسند (دقیقه ۸)، سجاد عادلی پور (دقیقه ۳۰ از مقاومت)، فرهاد توکلی (دقیقه ۳۲ از گیتی پسند)، سعید احمد عباسی (دقیقه ۳۳ از گیتی پسند)، وحید شمسایی (دقیقه ۳۹ از گیتی پسند)

اخراج: فرهاد کشاورز (سرمربی تیم مقاومت دقیقه ۳۷)

گیتی پسند: علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، وحید شمسایی، علیرضا وفایی، مهدی مهدی خانی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، سعید احمدعباسی، مسعود یوسفی، مهدی مصطفائی، مهران رضاپور، وحید شفیعی.

سرمربی: وحید شمسایی

مقاومت: هادی شجاع، سجاد بابائی، سهیل جامدی، مهدی نوروزی، شهاب طالبی، داوود خسروی، آرش دهدار، سجاد عادلی پور، سجاد دارابی، مهدی حاجی پور، مهدی آهنگری، هادی دهقانی.

سرمربی: فرهاد کشاورز

شرح گل:

۱_۰ مقاومت: همکاری خوب بازیکنان مقاومت آرش دهدار را در موقعیت تک به تک قرار داد که او با یک ضربه نوک پا گل اول تیمش را به ثمر رساند.

۱_۱ گیتی پسند: پاس خوب فرهاد توکلی روی خط برای سنگ سفیدی موقعیت خوبی ایجاد کرد تا سنگ سفیدی با یک ضربه آرام توپ را وارد دروازه مقاومت کرد.

۲_۱ گیتی پسند: پاس خوب سنگ سفیدی به احمد عباسی همراه بود با چرخش خوب احمد عباسی تا ضربه خوب او وارد دروازه مقاومت شود.

۳_۱ گیتی پسند: وحید شمسایی با یک ضربه بغل پا از روی ضربه ایستگاهی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

شرح بازی: در شروع بازی گیتی پسند میزبان صاحب توپ و میدان بود اما مقاومتی‌ها بیشتر به فکر دفاع و ضد حمله بودند و با یکی دو موقعیتی که در دقایق ابتدایی ایجاد کردند، نشان دادند برای این کار برنامه دارند. رفته رفته گیتی پسند نیز موقعیت‌های متعددی ایجاد کرد اما موفق به گشودن دروازه مقاومت نشدند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز گیتی پسند صاحب توپ و میدان بودند و اکثر حملات خود را با بازیکن رأس انجام می‌دادند اما این مقاومتی‌ها بودند که روی یک ضد حمله به گل رسیدند اما تلاش‌های گیتی پسندی‌ها به ثمر نشست و توانستند ۳ بار دروازه مقاومت را باز کنند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: مقاومتی‌ها روی یک ضد حمله در موقعیت تک به تک قرار گرفتند اما محمدی راه توپ را به دروازه گیتی پسند بست.

دقیقه ۴: بازیکنان مقاومت از فضای پشت خالی بازیکنان گیتی پسند استفاده کردند اما محمدی بیرون آمد و پس از برخورد توپ با دست محمدی داور اعلام خطا کرد.

دقیقه ۷: ضربه والی احمد عباسی روی پاس محمدرضا سنگ سفیدی از کرنر که پس از برخورد با مدافع بازیکن مقاومت راهی به دروازه مقاومت پیدا نکرد.

دقیقه ۱۰: مقاومتی‌ها روی شروع مجدد دروازه بان خود صاحب موقعیت خوبی شدند که بازهم سپهر محمدی ضربه بغل پای بازیکن مقاومت را دفع کرد.

دقیقه ۱۴: ضربه محمدرضا سنگ سفیدی از پشت شش قدم دقیقاً به جایی رفت که دروازه بان مقاومت ایستاده بود و مانع از گلزنی شد.

دقیقه ۱۶: بازیکنان مقاومت بازهم روی ضد حمله صاحب موقعیت شدند که سپهر محمدی با دبل سیو فوق العاده اجازه گلزنی به مقاومتی‌ها نداد.

دقیقه ۱۶: محمدرضا سنگ سفیدی روی یک همکاری خوب در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه چیپ او را مدافع مقاومت از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۱۷: فرهاد توکلی با همکاری خوب وحید شفیعی در موقعیت شوت زنی قرار گرفت که ضربه توکلی به تیر دروازه برخورد کرد و به اوت رفت.

دقیقه ۱۹: همکاری خوب وحید شمسایی و اصغر حسن زاده موقعیت خوبی برای شوت زنی ایجاد کرد اما بازهم ضربه بازیکن گیتی پسند به تیرک دروازه برخورد کرد راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه ۲۲: پاس خوب محمدرضا سنگ سفیدی درون محوطه جریمه به حسن زاده که ضربه وی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: همکاری خوب بازیکنان مقاومت بازهم بازیکن این تیم را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بار سپهر محمدی مانع از گلزنی شد.

۳۲: پاس خوب وحید شفیعی برای سنگ سفیدی وضربه خطرناک او که راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۳۵: توپ گیری خوب فرهاد توکلی باعث ایجاد برتری عددی شد و ضربه سنگینی از پشت شش قدم زد اما از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

* علی جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام و اعضای هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند نظاره گر این دیدار بودند.

* مرتضی عزتی بازیکن سابق گیتی پسند و کاپیتان مقاومت البرز یکی از غایبین مهم مقاومت در این دیدار بود.

* محمود نصیرلو داور بین المللی فوتسال که شایعه مهاجرت او به گوش رسیده بود، به عنوان داور اول این دیدار قضاوت کرد.

* در حالی که تنها ۳۰ ثانیه به پایان نیمه نخست باقی مانده بود برق سالن قطع شد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

کد خبر 493224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.