تداوم ناپایداری‌های جوی تا اواسط  هفته در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی تا اواسط هفته تداوم دارد و احتمال رگبارهای بهاری، رعد و برق و بارش تگرگ به ویژه در مناطق شرقی، شمالی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

حجت الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تداوم جوی ناپایدار بر روی استان تا اواسط هفته، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق استان قسمتی ابری است و در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، احتمال رگبار بهاری، رعد و برق به ویژه در مناطق شرقی، شمالی و طی امروز و شنبه در مناطق غربی استان پیش‌بینی می‌شود، بارش تگرگ در ارتفاعات و مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به تداوم ناپایداری‌هایی جوی، ادامه داد: امروز احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد در جاده‌ها به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 493198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.