نگاه به پروژه‌های شهری قزوین زیرساختی بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نگاه شورای پنجم به طرح‌ها و پروژه‌ها در راستای توسعه قزوین، زیرساختی بوده است.

حکمت الله داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شوراها و شهردادی‌ها بار سنگینی را از روی دوش دولت برداشته‌اند بنابراین لازم است که اختیارات بیشتری به نهاد شورا واگذار شود تا در همه بخش‌های عمرانی، خدماتی، اجتماعی و سلامت اقدامات ارزشمندی به شهروندان ارائه شود.

وی افزود: یکی از اقدامات و پروژه‌های زیرساختی، مهم و کارآمد در شورای پنجم شورای شهر قزوین پروژه کمربندی آیت‌الله باریک‌بین است که امیدواریم با تلاش شبانه روزی تا پایان دوره شورای پنجم تکمیل و بهره‌برداری شود.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: احداث بوستان بزرگ بانوان در جنوب شهر و سالن تئاتر شهر از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی اجتماعی است که در شورای پنجم با تلاش مجموعه مدیریت شهری درحال اجرا است.

وی با بیان اینکه امید است این پروژه تا پایان دوره پنجم شورا به سرانجام برسد، خاطرنشان کرد: نگاه شورای پنجم به طرح‌ها و پروژه‌ها در راستای توسعه قزوین، زیرساختی بوده تا به عنوان پروژه‌های ماندگار و تأثیر گذار مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

داوودی گفت: شورا و شهرداری قزوین با وجود وضعیت ناشی از تورم و بحران کرونا که صدمات فراوانی به اقتصاد کشور زد برنامه‌های خود را به پیش برد.

وی تاکید کرد: نگاه شورا و شهردار در سال ۱۴۰۰ نیز به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده تا زودتر مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 493135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.