پرسپولیس در بهترین فرم خود قرار دارد/ قرمزها قبل از سوت داور هم با چندگل جلو هستند!

پرسپولیس در مهم ترین بازی فصل فردا شب و از ساعت۱۹/۳۰ به مصاف استقلال خواهد رفت که محمد پنجعلی نظر خود را در مورد عملکرد این تیم می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرمزهای پایتخت جمعه شب در دیداری حساس و هیجانی به مصاف رقیب دیرینه خود، استقلال خواهند رفت. قرمزها که هفته گذشته مقابل سپاهان به تساوی رسیدند تلاش می‌کنند با برد برابر شاگردان مجیدی فاصله امتیازی خود را با زرد پوشان اصفهانی حفظ کنند اما مصاف‌های این دو تیم نشان داده بازی شهرآورد همیشه شرایط خاص خود را دارد. در همین خصوص و برای بحث پیرامون وضعیت تیم پرسپولیس در این دیدار گفت و گویی را با محمد پنجعلی پیشکسوت و بازیکن اسبق پرسپولیس انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

ا بتدا در خصوص دیدار گذشته پرسپولیس صحبت کنید. شاگردان گل محمدی را برابر سپاهان چطور دیدید؟

بازی قبل پرسپولیس با وجود تغییر شرایط برای آنها مثل شرایط آب و هوایی و خستگی در بازی‌های فشرده آسیایی باز هم شاهد عملکرد خوبی از بازیکنان بودیم. حتی فراتر از تصور فوتبال دوستان ظاهر شدند و بازی و میدان را در دست داشتند. در واقع کادر فنی ریکاوری خوبی انجام داده بودند. متأسفانه موقعیت‌های پرسپولیس به گل تبدیل نشد وگرنه آنها می‌توانستند مسابقه را با اختلاف چند گل پیروز شوند.

ا ما در خصوص بازی حساس جمعه شب صحبت کنید. شهرآورد پایتخت را چطور می‌بینید؟

دربی همیشه اتمسفر متفاوتی نسبت به دیدارهای دیگر دارد. از هواداران گرفته تا بازیکنان حاضر در زمین برای یکدیگر کری می‌خوانند. زیبایی این بازی هم به همین هاست. فکر می‌کنم هر دو تیم انگیزه‌های زیادی برای این مسابقه دارند. البته استرس هم در بازی حاکم است و ممکن است همین باعث پایین آمدن تعداد گل‌های مسابقه شود.

شرایط قرمزها را برای این دیدار چطور می‌بینید؟

پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد، قبل از انجام این دیدار فکر می‌کنم سرخ پوشان همین طور حداقل سه گل جلو باشند. بدون تعصب این حرف را می زنم. بیشتر کارشناسان نیز در همین خصوص اتفاق نظر دارند. در اصل شاگردان آقا یحیی این روزها در بهترین فرم خود قرار دارند و در تمام خطوط زمین بهترین نفرات بازی می‌کنند.

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد برخی نفرات پرسپولیس مثل کنعانی زادگان، عالیشاه و نعمتی در این دیدار غایب هستند، فکر نمی‌کنید کار برای آنها سخت شده است؟

فکر نمی‌کنم در این خصوص مشکلی پیش بیاید. نفرات ذخیره نیز پا به پای بازیکنان فیکس بازی خوبی را به نمایش می‌گذارند. هیچ تفاوتی بین آنان وجود ندارد و در واقع کار تاکتیکی دیکته شده بین تمام بازیکنان اجرا می‌شود. البته امیدوارم نفرات مصدوم شده به شرایط بازی برسند.

پیش بینی شما از نتیجه شهرآورد چیست؟

اگر پرسپولیس بتواند در بیست دقیقه اول حاکم میدان باشد و شرایط احساسی که پیش می‌آید را کنترل کند مطمئناً می‌تواند برنده این دیدار باشد. اما در نهایت اگر بخواهم نتیجه را پیش بینی کنم در شرایطی اگر این دیدار به شکل نرمال خود پیش برود پرسپولیس می‌تواند ۲ بر صفر فاتح دربی باشد.

کد خبر 493119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.