مسافران خوانسار  را مقصد سفر انتخاب نکنند

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار گفت: جمعیت بالای ۸۰ سال سن در شهرستان خوانسار هزار و ۳۶۰ نفر است که تا کنون ۵۴ درصد آنها واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسلم زاده امروز در جلسه ستاد بحران کرونا اظهار کرد: شهرستان خوانسار از لحاظ موقعیت کرونا هنوز شکننده است و برای قطع زنجیره ویروس کرونا از ورود مسافران و مهمانان در آستانه عید سعید فطر به خوانسار جلوگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسافران خوانسار را مقصد سفر انتخاب نکنند، افزود: بر اساس دستور مصوبات ستاد کرونا محدودیت ترددها در خوانسار اعمال می‌شود که از سمت شهرستان‌های فریدن و بویین میاندشت و گلپایگان ترددها کنترل و از ورود مسافران جلوگیری می‌شود.

فرماندار خوانسار افزود: در نقاط مختلف شهر خوانسار با فعال شدن دوربین‌های پایش تصویری اعمال جریمه برای خودروهای پلاک غیربومی انجام می‌شود.

در ادامه محمد صادق فیاضی رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار با بیان اینکه واکسیناسیون برای گروه‌های هدف شروع شده است، اظهار کرد: جمعیت بالای ۸۰ سال سن در شهرستان خوانسار هزار و ۳۶۰ نفر است که تا کنون ۵۴ درصد آنها واکسینه شدند.

وی افزود: واکسیناسیون کادر درمانی بیمارستان فاطمیه و درمانگاه‌های شهرستان، بیماران خاص مانند دیالیزم، پیوندی، سرطان و سرای سالمندان و پاکبانان و کارکنان غسالخانه و رانندگان حمل متوفی واکسینه شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار تأکید کرد: شهروندان با رعایت پرتکل‌های بهداشتی و شرکت نکردن در تجمعات به قطع کامل زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

کد خبر 493044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.