اعطای وام کم‌بهره به تاکسی‌های فرسوده شهر فردیس

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس از اعطای وام کم بهره جهت نوسازی تاکسی‌های فردیس خبر داد.

حسن سعیدی باشسیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تأیید مصوبه اعطای وام کم‌بهره به تاکسی‌های مدل پایین‌تر از سال ۸۵ فردیس در هیأت تطبیق فرمانداری خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این طرح، شاهد نوسازی ناوگان تاکسیرانی فردیس خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت نوسازی تاکسی‌های فردیس و اسقاط خودروهایی با مدل قبل از سال ۸۵ فردیس، تصریح کرد: ناوگان تاکسیرانی فردیس دارای ۴۹ دستگاه تاکسی فرسوده پراید و پیکان است و مدیریت شهری با تصویب این لایحه در راستای نوسازی این تاکسی‌ها اقدام کرده است.

به گفته رئیس کمیسیون عمران شهرسازی و خدمات شهر شورای اسلامی شهر فردیس، ۳۰ نفر از رانندگان تاکسی جهت دریافت وام کم‌بهره به بانک‌های طرف قرارداد شهرداری فردیس در سال ۱۴۰۰ معرفی می‌شوند.

سعیدی باشسیز به تأخیر در پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری منطقه یک شهرداری اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های شده حقوق کارگران زحمت‌کش این حوزه پرداخت خواهد شد.

وی به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و افزود: نباید در پرداخت حقوق کارگران تأخیری شود و شورای شهر خواستار تطبیق تعداد کارگران و ماشین آلات از سوی پیمانکار با دفترچه پیمان شهرداری است.

سعیدی باشسیز تصریح کرد: با توجه به گزارشات واصله پیمانکار مربوطه نسبت به کاهش نیروها و ماشین آلات اقدام کرده است؛ کوتاهی و تخلف وی باید رسیدگی شود تا بتوانیم با نظارت بیشتر نسبت به احیای حقوق کارگران اقدام کنیم.

کد خبر 493028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.