ضرر نود میلیون یوریی پیرلو به یوونتوس

بسیاری معتقدند انتخاب پیرلو به عنوان سرمربی یووه اشتباه بوده و این انتخاب اشتباه ممکن است برای این تیم بسیار گران تمام شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، این روزها همه می‌دانند که پیرلو با یووه اوضاع خوبی را دنبال نمی‌کند و احتمالاً این باشگاه در آینده‌ای نزدیک با ضرر بزرگ مالی مواجه خواهد شد که این مسئله متأثر از عملکرد ضعیف آن‌هاست.

یوونتوس که در ابتدای فصل امیدوار بود تا شاید بتواند دهمین قهرمانی متوالی خود در سری آ را کسب کند و یک بار دیگر اسکودتو را به دست بیاورد، حالا در منطقه خطر برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و حتی ممکن است تنها بتواند صعودش به لیگ اروپا را قطعی کند.

با شکست ۳-۰ برابر میلان، یوونتوس در جایگاه پنجم جدول سری آ جا گرفته و باخت مقابل میلان تا حد زیادی روحیه یاران پیرلو را نیز تضعیف کرده است. البته این مربی ایتالیایی اذعان کرده که تیمش تلاش می‌کند تا نشان دهد که شایسته حضور در لیگ قهرمانان هست ولی با این حال، صعود بانوی پیر به مهم‌ترین رقابت باشگاهی در اروپا دور از انتظار است.

بسیاری از خبرگزاری‌های معتبر در ایتالیا خبر از عدم نارضایتی شدید درباره پیرلو داده‌اند و حتی عده‌ای معتقدند که در رأس مدیران این باشگاه، ندود و پاراتیچی بر سر پیرلو به مشکل خورده‌اند. شکست پروژه سوپرلیگ نیز دیگر ضرر بزرگی بود که به مدیریت آنیلی وارد شد تا همه چیز با بدترین شکل ممکن دنبال شود.

بر اساس محاسبات صورت گرفته، ناکامی یوونتوس در صعود به لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم نزدیک به ۹۰ میلیون یورو ضرر به دنبال خواهد داشت. این در حالی است که بیانکونری همواره در مراحل حذفی لیگ قهرمانان نیز حضور داشته و ضررهایی که آنها متحمل خواهند شد احتمالاً مبلغی بسیار بیشتر از ۱۰۰ میلیون یورو باشد.

مسابقات زیادی تا پایان باقی نمانده و پیرلو فرصت کمی دارد تا نشان دهد که شایسته نشستن روی نمیکت یوونتوس هست. همین حالا هم بسیاری معتقدند انتخاب پیرلو اشتباه بوده و این انتخاب اشتباه ممکن است برای یوونتوس بسیار گران تمام شود.

کد خبر 493009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.