برگزاری هرگونه مراسم عید فطر در آرامستان‌های کاشان ممنوع شد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان گفت: با تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با کرونا مراسم عید فطر در آرامستان‌ها برگزار نمی‌شود و هرگونه تجمع در بقاع متبرکه و آرامستان‌ها ممنوع خواهد بود.

غلامعلی ساران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه آرامستان دارالسلام هرساله میزبان حدود ۶۰ هزار نفر از زائران اهل قبور بوده است، اظهار کرد: سازمان آرامستان‌ها در سال‌های گذشته از یک ماه قبل از عید سعید فطر تمامی ظرفیت خود را برای پذیرش حجم گسترده جمعیت به کار گرفته و به بهترین شکل خدمات خود را ارائه می‌کرد، اما امسال همچون سال قبل به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسم و حتی برپایی کوچک‌ترین تجمع بر سر قبور اموات به دلیل شرایط ویژه موجود ناشی از شیوع کرونا ممنوع شده است.

وی افزود: بر اساس نقطه نظرات کارشناسی و تخصصی و توجه به پروتکل‌های بهداشتی تصمیم به لغو برگزاری مراسم عید سعید فطر در شهرستان‎ کاشان گرفته شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری با بیان این که نحوه برگزاری مراسم عید فطر، نگرانی‌هایی بسیار جدی را برای تمامی متولیان و کارشناسان به همراه داشته است، تاکید کرد: انتظار می‌رود با همکاری شهروندان در خصوص خودداری از ایجاد هرگونه مراجعه به بقاع متبرکه و توجه به رعایت ممنوعیت ورود به تمامی آرامستان‎‌ها به مانند سال قبل، از تبعات احتمالی شیوع کرونا جلوگیری کنند.

کد خبر 493008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.