حمایت شهرداری اصفهان از بازی‌های آنلاین خانوادگی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان به عنوان نخستین شهرداری کشور وارد فضای بازی‌های آنلاین شد تا از این طریق در شرایط کرونا برای تشویق مردم به در خانه ماندن یک سرگرمی خانوادگی ایجاد شود و به پر کردن اوقات فراغت شهروندان کمک کند.

به گزارش ایمنا، ایمان حجتی در آئین اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه "سین جیم" اولین لیگ اسم فامیل آنلاین که با همکاری گروه صنعتی اسنوا و دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برای نوروز کرونایی امسال، اولین لیگ آنلاین اسم فامیل با عنوان "سین جیم" را برای سرگرم کردن شهروندان در اوقات فراغت ایام نوروز و ترغیب آنها برای در خانه ماندن تدارک دید.

وی با اشاره به اهداف این بازی، تصریح کرد: یک بخش از این بازی با هدف تفریح و سرگرمی در ایام عید و بخشی دیگر به دلیل وجود کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن در قالب یک همکاری تمام اصفهانی با همکاری مرکز نوآوری و سرگرمی دانشگاه اصفهان به ثمر رسید و مجموعه اسنوا هم حامی این لیگ بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه هنرمندان اصفهانی نیز ضلع دیگر همکاری برای راه اندازی اولین لیگ آنلاین اسم فامیل "سین جیم" بودند، ادامه داد: هنرمندان طنزپرداز اصفهانی با ویدئوهایی که در خصوص این بازی منتشر کردند نقش مؤثری در جذب مخاطبان داشتند.

رکوردشکنی سین جیم، استقبال بالای شهروندان

وی اضافه کرد: ۲۵۰ هزار بازی در طول سه لیگ و حدود ۶۰۰ هزار دقیقه بازی توسط حدود ۱۰ هزار بازیکن در ایام نوروز برای این بازی شکل گرفت که نشان از فضا و ظرفیت بسیار خوب این بازی داشت.

حجتی با بیان اینکه شهرداری اصفهان به عنوان نخستین شهرداری کشور وارد فضای بازی‌های آنلاین شد، افزود: شهرداری اصفهان علاوه بر اینکه تفریح و سرگرمی را برای شهروندان اصفهانی رقم زد، توانست با استفاده از این بازی هویت و فرهنگ اصفهانی را یادآوری و تقویت کند چراکه بخش‌هایی از این بازی به فرهنگ لغات و اصطلاحات اصفهانی اختصاص داشت.

استقبال از سین جیم به روایت اعداد

در اولین لیگ آنلاین اسم فامیل با عنوان "سین جیم" که از ساعت ۱۸ روز ۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد و تا ۱۲ شب ۸ فروردین ادامه یافت، بازیکنان بیش از ۸۴ هزار بازی را تجربه کردند که به معنای ایجاد ۲۵۰ هزار دقیقه سرگرمی تنها در ۷۵ ساعت است.

چند ساعت مانده به لیگ دوم، در ۹ فروردین از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب، به مدت ۱۲ ساعت کاربران به مداد رایگان نامحدود (مداد طلایی) دسترسی پیدا کردند تا آماده‌تر به لیگ دوم بروند. تنها در همین بازه کوتاه بیش از ۲۰ هزار بازی انجام شد.

از ۱۰ فروردین تا ۱۲ فروردین دومین لیگ به مدت ۶۰ ساعت برگزار شد و کاربران مجموعاً ۲۰۰ هزار دقیقه از وقت خود را صرف بازی کردند و ۶۳ هزار بازی انجام دادند.

در آخرین روز از دومین لیگ هم بازی به رکورد میزبانی ۱۰۰۰ بازیکن همزمان رسید.

سومین و آخرین لیگ نوروزی هم از ساعت ۱۳ روز ۱۳ فروردین آغاز شد و تا ساعت ۱۲ شب ۱۵ فروردین ماه ادامه یافت و در این بازه ۵۹ ساعته، لیگ سین جیم شاهد ۶۹ هزار بازی بود.

رکورد دریافت بیشترین امتیاز برای لیگ‌های سه روزه مربوط به لیگ دوم است، جایی که نفر اول با بیش از ۱۳۰۰ بازی و دریافت ۱۲۹۵۵ در ۷۲ ساعت توانست رکوردشکنی کند.

در کنار این لیگ‌های دوره‌ای که هر سه روز یک بار برگزار می‌شدند، سین جیم یک لیگ قهرمانان هم داشت که در آن مجموع امتیازات بازیکن‌ها در هر سه دوره لیگ محاسبه می‌شد و نفر اول با بیش از دو هزار و ۲۹۵ بازی و ۲۷ هزار و ۳۴۱ امتیاز توانست بالاتر از بقیه قرار بگیرد.

کاربران ۲۵۰ هزار بازی انجام دادند و بیش از ۶۰۰ هزار دقیقه از وقت خود را صرف بازی کردند و در زمان برگزاری لیگ تعداد کاربران به حدود ۱۰ هزار نفر رسید.

پشتیبانان ۱۶۸ ساعت در دسترس بودند و بیش از ۲۰۰۰ پیام برای راهنمایی کاربران ارسال شد.

همچنین سین جیم در هر دو فروشگاه کافه بازار و مارکت توانست بین تازه‌های برتر سبک کلمات قرار بگیرد.

کد خبر 492973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.