اجرای ۱۱۰۰ برنامه فرهنگی در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در سال گذشته علیرغم شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حدود یک هزار و ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح این منطقه برای شهروندان اجرا شد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از جمله ویژگی‌های برنامه‌های فرهنگی اجرا شده مشارکت مدارس، مساجد و پایگاه‌های بسیج با شهرداری بوده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته برنامه‌ریزی برای اجرای دو هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در منطقه ۱۲ انجام شده بود که با ایجاد شرایط کرونایی یک‌هزار و ۱۰۰ مورد از آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: این منطقه در بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری رتبه سوم آسیب‌های اجتماعی را دارد از این رو برای کاهش این مسائل اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت که بسیاری از آنها عملیاتی شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه ۱۲ در سال جاری، تصریح کرد: ساماندهی کنارگذر اتوبان معلم که یکی از ورودی‌های اصلی شهر اصفهان به شمار می‌رود، از جمله پروژه‌های شاخص این منطقه در سال جاری است.

باقری تاکید کرد: طبق طراحی ورودی‌های شهر، برای رفع این معضل یک مسیر جداگانه قبل از رسیدن به پل شریعتی پیش بینی شده است تا شهروندان و مسافرانی که قصد سفر به شرق اصفهان و بلوار فرزانگان را دارند از این مسیر تردد کنند.

کد خبر 492965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.