اجرای قوانین ساختمانی در ساری برای همه یکسان باشد

سرپرست شهرداری ساری گفت: روند اجرای قوانین ساختمانی در ساخت و سازهای شهری باید برای ‏همه یکسان باشد.‏

به گزارش ایمنا، جواد طالبی در دیدار با اعضای هیأت مدیره و جمعی از اعضای انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان مازندران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و در چارچوب ضوابط با همکاری یکدیگر بتوانیم منویات ایشان را عملیاتی کنیم.

وی افزود: رعایت اصول شهرسازی در ساخت و سازها از ضروریات است و قطعاً با تخلفات و ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قانونی خواهیم کرد.

سرپرست شهرداری ساری بر لزوم رعایت مقررات ساختمانی در ساخت و سازهای سطح شهر تاکید کرد و گفت: رعایت قوانین و ضوابط شهرسازی در ساخت و سازها در پیشرفت و توسعه مرکز استان نقش، مهم و مؤثری دارد.

وی افزود: شهرداری ساری مسیر رسیدگی و پیگیری مطالبات انبوه سازان و روند اجرای قوانین ساخت و ساز را با برنامه ریزی تسهیل می‌کند.

طالبی با بیان اینکه از نظرات انبوه سازان جهت اجرای نظام‌مند ساخت و سازها استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: روند اجرای قوانین ساختمانی در ساخت و سازهای شهری باید برای همه یکسان خواهد باشد.

وی اظهار کرد: ساماندهی روند ساخت و سازهای سطح شهر در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم با رعایت قوانین نظم و انضباط در ساخت و سازها انجام شود.

سرپرست شهرداری ساری تاکید کرد: جهت رفاه حال شهروندان و انبوه سازان روند صدور پروانه تا پایان کار ساختمانی تسهیل و تسریع خواهد شد.

کد خبر 492907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.