مردم از شعار و گفتمان‌های انتخاباتی خسته شده‌اند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم از شعار و گفتمان‌های انتخاباتی خسته شده‌اند و برای جلب اعتماد مردم بهتر است کاندیداهای ریاست جمهوری تیم‌های اقتصادی خود را همراه با برنامه‌ها به مردم معرفی کنند.

یحیی آل اسحاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت فعلی جامعه در مواجهه با انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: در حال حاضر اکثر مردم با مشکلات معیشتی و مسائل اقتصادی در گیر هستند؛ زیرا درآمد حدود ۵۰ میلیون نفر هیچ تناسبی با هزینه‌های آنها ندارد و با تورم ۴۰ درصدی مواجه هستند.

وی افزود: در حال حاضر علیرغم اقدامات مثبت دولت، همواره در عرصه‌های تولید، حجم نقدینگی، صندوق‌های بازنشستگی، صادرات و واردات اقتصادی مشکلات فراوانی وجود دارد. مهمترین مشکل طبقه متوسط جامعه مسائل اقتصادی است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: کاندیداهایی که قصد دارند در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت کنند، ضمن شناخت کامل نسبت به موضوعات مختلف در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی باید راهکار عملی هم جهت رفع مشکلات ارائه کند.

آل اسحاق یادآور شد: متأسفانه مردم اعتمادی نسبت به کاندیداها جهت رفع مشکلات خود ندارند؛ برای ایجاد انتخاباتی پرشور نیاز است اعتماد مردم به ویژه در عرصه‌های اقتصادی جلب شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم از شعار و گفتمان‌های انتخاباتی خسته شده‌اند و برای جلب اعتماد مردم بهتر است کاندیداهای ریاست جمهوری تیم‌های اقتصادی خود را همراه با برنامه‌ها به مردم معرفی کنند.

کد خبر 492902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.