خطیب‌زاده: وزارت امور خارجه آماده همکاری کامل با کمیته المپیک است

سخنگوی وزارت امور خارجه در دیدار با رییس کمیته ملی المپیک کشورمان از آمادگی وزارت خارجه برای همکاری همه جانبه با این‌ کمیته با هدف حضور موفق ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های بین المللی و همچنین معرفی فرهنگ غنی ایران به مخاطبان بین المللی تاکید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در بازدید از مجموعه کمیته ملی المپیک و دیدار با «سیدرضا صالحی امیری»، رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌ها و تعمیق ورزش قهرمانی در کشور قرار گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در دیدار با رئیس و مسئولین کمیته ملی المپیک از آمادگی وزارت امورخارجه برای همکاری همه جانبه با این‌کمیته با هدف حضور پرقدرت و موفق ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های ورزشی بین‌المللی از جمله المپیک توکیو و همچنین معرفی فرهنگ غنی ایران به مخاطبان بین‌المللی در این رویداد جهانی تاکید کرد.

در این دیدار صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تشریح آخرین وضعیت حضور ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، بر آمادگی‌های فنی و پشتیبانی کمیته ملی المپیک جهت حضور مؤثر و موفق ورزشکاران ایرانی در این مسابقات جهانی تاکید کرد.

همچنین به منظور تسهیل امور و هماهنگی هر چه بیشتر توافق شد، کمیته مشترکی تا زمان برگزاری المپیک توکیو، موضوعات مرتبط را پیگیری نماید.

کد خبر 492894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.