جایگاه ذوب آهن این جای جدول نیست/امیدوارم از سیرجان با دست پر برگردیم

مهاجم گلزن ذوب آهن بعد از برد تیمش برابر استقلال در خصوص دیدار با آبی ها و وضعیت فعلی تیمش می گوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب آهن در یک بازی حساب شده یک شنبه شب همین هفته توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی با دو گل شکست دهد و برای جدا شدن از قعر جدول اولین قدم را بردارد. شاگردان مجتبی حسینی با ۴ برد، ۹ تساوی و ۸ باخت ۲۱ امتیاز دارند و می‌توانند در ۹ هفته پایانی لیگ بیستم خود را تا میانه جدول بالا بکشند و به نوعی از سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کنند. این در حالی است که در دیدار گاندو ها با آبی‌های پایتخت، میلاد جهانی مهاجم این تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و با به ثمر رساندن گل دوم سبزپوشان اصفهانی کار را در نیمه دوم برای استقلال تمام کرد. در همین خصوص و برای بحث پیرامون عملکرد تیم ذوب در بازی یک شنبه شب گفت و گویی را با این بازیکن با تجربه انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

ا بتدا در خصوص بازی با استقلال برایمان صحبت کن. برد خوبی برابر حریف داشتید.

بازی بسیار خوبی بود، نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار داشتیم. خیلی خوب و پر تلاش عمل کردیم و توانستیم مزد زحمات مان را بگیریم. فکر می‌کنم نتیجه زحمات بیست و چند روزی که دور از مسابقات بودیم را گرفتیم چرا که این مدت تمرینات سختی را پشت سر گذراندیم.

فکر می‌کردید بتوانید آبی‌ها را در ورزشگاه آزادی مغلوب کنید؟

گل زود هنگام به روند بازی ما خیلی کمک کرد. البته می‌دانستیم در خط دفاع کار سختی داریم چرا که سه مهاجم آماده آنها منتظر یک فرصت خوب بودند ولی با هماهنگی‌هایی که در خط دفاع و دروازه داشتیم توانستیم حملات آنها را بی اثر کنیم. ناگفته نماند استقلال تلاش زیادی برای باز کردن دروازه ما داشت اما با تغییر سیستمی که در نیمه دوم سرمربی تیم اعمال کرد خیلی خوب حملات حریف را کنترل کردیم.

در نیمه دوم توانستی گل بزنی، در مورد ضربه خوبی که منجر به گل دوم تیمت شد بگو

خب همانطور که گفتم تغییر سیستم در نیمه دوم باعث شد چشم به ضد حملات داشته باشیم و از اشتباهات خط دفاع استقلال استفاده کنیم. در یکی از همین صحنه‌ها توپ به من رسید و توانستم گل خوبی بزنم و سه امتیاز را برای ذوب آهن قطعی کنم. خدا را شاکرم زحمات بچه‌ها جواب داد و توانستم گل بزنم.

بازی بعدی با گل گهر دیدار می‌کنید. حریف را چطور می‌بینی؟

در حال حاضر در اردوی تهران هستیم و فردا به سیرجان می‌رویم. آقا مجتبی بعد از برد استقلال به همه ما گفت فقط دو ساعت فرصت دارید خوشحالی کنید و بعد از آن باید تمرکزتان را روی دیدار با گل گهر بگذارید. امیدوارم بتوانیم در سیرجان هم با دست پر به اصفهان برگردیم. البته تیم آقای قلعه نویی واقعاً تیم خوبی است و نباید حریف را دست کم بگیریم.

ا ین هفته‌ها رقابت تنگاتنگی در پایین جدول بین سه تیم ذوب آهن، نساجی و سایپا شکل گرفته. فکر می‌کنی در پایان فصل می‌توانید در لیگ بمانید؟

بازی به بازی روی حریفان مان تمرکز می‌کنیم. نساجی و دیگر تیم‌های نزدیک به ما باید به اصفهان بیایند و در خانه به مصاف آنها می‌رویم که از این نظر امتیاز خوبی برایمان محسوب می‌شود. فکر می‌کنم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. مطمئناً جایگاهمان این جای جدول نیست و حق مان بیشتر از این هاست.

کد خبر 492864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.