توضیح مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص یک درگیری+ سند

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با بانگ بلند اعلام می‌کنم که اداره کل ورزش و جوانان استان به هیچ خبرنگارنمایی باج نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن زنی ۷۸ ساله که خود را فرهنگی می‌داند، ادعا می‌کند مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان همسر او را در یک درگیری مورد ضرب و شتم و توهین قرار داده است. سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا و با ارائه حکم دادگاه، اصل ماجرا را اینگونه روایت می‌کند:

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ماجرای اتفاق افتاده را مربوط به سال ۱۳۹۷ می‌داند و می‌گوید: به دلیل پارک یک ماشین جلوی منزل، بحثی بین این خانم و همسر بنده به وجود آمد. در حین بحث متأسفانه همسر این خانم رفتار ناپسندی را مرتکب شد که اصلاً در شأن این زوج فرهنگی نبود و همسایه‌ها نیز شاهد آن بودند و در نهایت نیروی انتظامی در صحنه حاضر شد و صورت جلسه‌ای تهیه کرد و مدتی بعد دادگستری حکم جلب همسر این خانم را صادر کرد.

وی ادامه می‌دهد: بعد از گرفتن حکم جلب، وکیل وی و معتمدین محل برای گرفتن رضایت از بنده مرتباً رفت و آمد داشتند، نهایتاً رضایت دادم و شکایت خود را پس گرفتم. البته این خانواده حدود ۵ یا ۶ ماه بعد از این ماجرا به خارج از کشور رفتند. اما مشخص نیست افرادی که در فضای مجازی داخلی، ماجرا را در مصاحبه با این خانم به شکلی کاملاً برعکس جلوه داده‌اند چطور این زوج را در خارج از کشور پیدا کرده‌اند و با باز کردن یک موضوع شخصی و خانوادگی چه اهدافی را دنبال می‌کنند، اصلاً طرح این موضوع چه ربطی به زمان مدیریت بنده و حال حاضر دارد؟

طباطبایی تصریح می‌کند: اگر مشکلی در این پرونده بود یقیناً نهادهای نظارتی اینقدر قوی هستند که مانع انتصاب بنده به سمت مدیر کل اداره ورزش و جوانان شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان این مسائل را در شبکه‌های اجتماعی با هدف باج‌گیری می‌داند و می‌گوید: در حالی که همه در آستانه انتخابات بر مشارکت مردم و امیدبخشی به جامعه تاکید داریم و تلاش می‌کنیم، انتشار این گونه محتواها در شبکه‌های اجتماعی از سوی برخی افراد معلوم الحال که در این چند سال تنها به دنبال باج‌گیری از برخی نهادها، ارگان‌ها و اشخاص بوده‌اند جز کاشتن بذر ناامیدی در دل مردم و جامعه ثمره‌ای ندارد به همین دلیل از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی استان درخواست می‌کنم با شبکه‌های اجتماعی که در پوشش فضای انقلابی و ولایت مداری محتوای آنها چیزی جز خوراک برای شبکه‌های فارسی زبان معاند نیست برخورد کنند.

وی تصریح کرد: در واقع عده‌ای با این قبیل بی اخلاقی‌ها و انگ زدن به مدیران خدمتگزار دنبال بر هم زدن فضای آرامش شهر و استان و زیر سوال بردن خدمات انجام شده هستند. جای بررسی دارد که این افراد با این هدف پلید به چه پست‌هایی در شهر رسیده‌اند.

وی افزود: جا دارد با بانگ بلند اعلام کنم که اداره کل ورزش و جوانان استان به هیچ خبرنگارنمایی باج نخواهد داد.

به گزارش ایمنا، سندی به دست این خبرگزاری رسیده است که نشان می‌دهد همسر خانمی که مدعی شده توسط مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، حکم جلبش در این پرونده صادر شده است.

توضیح مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص یک درگیری+ سند

کد خبر 492829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.