لزوم احداث دومین مرکز شماره گذاری شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نبود چند مرکز شماره گذاری در شیراز مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان به وجود آورده است

به گزارش خبرنگار ایمنا، نواب قائدی در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک که به موضوع بررسی احداث مرکز شماره گذاری شماره ۲ شیراز در بلوار ولایت اختصاص داشت، گفت: مراجعه مردم از نقاط مختلف شهر خصوصاً جنوب شیراز به دلیل پیمودن مسیر طولانی تا مرکز شماره گذاری شماره یک در ورودی جاده بوشهر و بالعکس مشکلات عدیده‌ای را از نظر زمان و هزینه و همچنین تصادفات جاده‌ای برای شهروندان به وجود آورده است.

وی بر اهمیت پروژه احداث مرکز شماره گذاری شماره ۲ شیراز تاکید کرد و ادامه داد: اجرای این طرح تأثیر بسزایی در رفع و یا کاهش برخی معضلات ترافیکی و رفاه حال شهروندان خواهد داشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: مقرر شد معاونت فنی و عمرانی شهرداری با هماهنگی معاونت حمل و نقل شهرداری و پلیس راهور نسبت به تهیه نقشه فاز دو، برآورد اولیه و پیگیری مقدمات فرآیند برگزاری مناقصه، اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش ایمنا، این جلسه به صورت مجازی و با حضور اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، نماینده پلیس راهور شیراز و دیگر مدیران شهرداری و مشاوران کمیسیون برگزار شد.

کد خبر 492813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.