عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از ضدعفونی اماکن عمومی و پایگاه‌های سلامت قدس تا عبور کریدور نفتی از میان بندر ماهشهر و رسیدگی به ۱۱۰۹حریق و حادثه در نجف آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

فضاسازی شهر به مناسبت عید سعید فطر

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: فضای شهر به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر با طراحی، چاپ و نصب بنر آماده سازی می‌شود.

لزوم توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ساکنان حاشیه سبزوار

سید مجتبی علوی مقدم، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در حاشیه بازدید از محلات حاشیه شهر سبزوار گفت: در کنار اجرای طرح‌های بازآفرینی مناطق حاشیه‌ای این شهر باید به موضوع توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ساکنان این محلات توجه ویژه‌ای شود.

ایجاد بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در مراکز استان‌ها

مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور از ایجاد بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در مراکز استان‌ها و بهسازی مسیرهای موجود خبر داد و گفت: ایجاد ۱۵۰۰ کیلومتر مسیر جدید نیز در دست اقدام است.

افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۱۷ میلیارد تومان طرح عمران شهری در خرم‌آباد

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم‌آباد گفت: ۶ طرح عمرانی خدماتی شهرداری خرم‌آباد روز سه‌شنبه با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

اعمال جریمه سنگین ورود به انزلی

اسماعیل میر غضنفری، فرماندار انزلی با اشاره به گردشگر پذیری این شهر از مسافران خواست مسافرت خود را به زمان بهتری از نظر وضعیت کنترل شرایط کرونا موکول کنند چون در غیر این صورت پلیس بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا با جرایم سنگین از مهمانان پذیرایی خواهد کرد.

عبور کریدور نفتی از میان بندر ماهشهر

فریدون بندری، سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با بیان اینکه بندر ماهشهر در حال توسعه است و شتاب توسعه‌یافتگی آن روز به روز بیشتر می‌شود، عنوان کرد: وجود برخی معضلات مانع این توسعه و به مطالبه‌ای جدی تبدیل شده و جلوی شتاب روز افزون توسعه‌یافتگی بندر ماهشهر را گرفته است و عبور کریدور نفتی از میان شهر از معضلات و موانع اصلی توسعه بندر ماهشهر است که این مشکل باید با تعامل و هم‌افزایی مسئولانه رفع شود.

آسفالت معبر منتهی به درب شرقی دارالسلام اسلامشهر

جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان به آرامستان دارالسلام و رفع مشکلات عمرانی موجود، خیابان جدیدالاحداث منتهی به درب شرقی دارالسلام، پس از اجرای تسطیح و زیرسازی، با مصرف ۶۳۹ تن آسفالت در متراژ تقریبی ۴۰۰ متر مربع در یک لایه بیندر آسفالت شد.

ضدعفونی اماکن عمومی و پایگاه‌های سلامت شهر قدس

عملیات ضدعفونی اماکن عمومی و پایگاه‌های سلامت مستقر در مساجد منتخب طرح شهید سلیمانی توسط نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در هفته جاری اجرایی شد.

رسیدگی به بیش از ۱۱۰۹ حریق و حادثه در نجف آباد

حسنعلی امیرکاوه، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف‌آباد گفت: در سال گذشته، پرسنل ایستگاه‌های پنج‌گانه این سازمان به بیش از هزار و یکصد و چهل مورد حریق و حادثه در نقاط مختلف شهر رسیدگی کردند که از این میزان، حدود ۴۶۰ فقره آتش‌سوزی بوده و بیش از ۶۸۰ مورد به انواع حوادث مربوط می‌شده است.

درهای آرامستان بهشت محمدی سنندج بسته شد

عباس کریمیان، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: درهای آرامستان بهشت محمدی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و ایام عید فطر بسته است.

کد خبر 492762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.