منچستر سیتی بالاخره کار انگلیس را تمام می‌کند؟

سیتیزن ها مدتی است که تنها نیاز به چند امتیاز برای تثبیت قهرمانی دارند، اما هر بار قهرمانی را به هفته بعد موکول می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، پپ گواردیولا به همراه بازیکنانش فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارند و امیدوارند که بتوانند بالاخره قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلستان را مسجل کنند تا کارشان به هفته‌های پایانی کشیده نشود.

منچسترسیتی تا بدین جای کار موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی انگلستان شده و حالا امیدوار است که بتواند دو چالش مهم پیش روی خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر همچنین لیگ قهرمانان اروپا را با موفقیت پشت سر بگذارد.

در حال حاضر سیتی برای مشخص کردن تکلیف قهرمان لیگ جزیره تنها نیاز به یک برد دارد البته نباید فراموش کرد که آن‌ها طی چند هفته اخیر از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته‌اند و همچنان نتوانسته‌اند قهرمانی خود را مسجل کنند. حالا به نظر می‌رسد که بهترین زمان برای مشخص کردن تکلیف و پایان بخشیدن به جنگ ادامه دار بالانشینان انگلیس است.

سیتیزن ها به خوبی می‌دانند که نباید درباره مسجل کردن قهرمانی تعلل کنند و از هر فرصتی برای پایان بخشیدن به کورس استفاده کنند. چند سال پیش بود که منچسترسیتی در آخرین بازی و در آخرین لحظات موفق شد با گل آگوئرو قهرمان شود و در عین ناباوری جام را بالای سر ببرد. خاطره خوش آن روزها مسلماً در حافظه سران سیتی و هواداران این تیم باقی مانده و به همین دلیل نمی‌خواهند اتفاق مشابهی را تجربه کنند.

منچستر سیتی برای مسجل کردن قهرمانی خود یا باید منتظر شکست منچستریونایتد برابر لسترسیتی باشد یا باید خودش وارد عمل شود و در دیدار برابر نیوکاسل به پیروزی برسد تا غائله خاتمه یابد. در حال حاضر منچستر یونایتد با ده امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار دارد.

بدون شک پپ و یارانش روزهای پر استرسی را طی می‌کنند، پس از شکست برابر چلسی، آنها باید خود را آماده دیدار برابر نیوکاسل کنند تا قهرمانی شان قطعی شود و از سوی دیگر باید به دنبال انتقام‌گیری از چلسی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشند تا شاید پپ بتواند یک بار دیگر سه گانه را کسب کند.

کد خبر 492761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.