برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ فردا رونمایی می‌شود

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ با شعار «اصفهان شهری زیست‌پذیر و رقابت‌پذیر» فردا_ چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰_ در موزه هنرهای معاصر رونمایی می‌شود.

سعید ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه اصفهان ۱۴۰۵ ششمین برنامه پنج ساله شهرداری بعد از برنامه‌های اصفهان +۲۲، اصفهان ۸۵، اصفهان ۹۰، اصفهان ۹۵ و اصفهان ۱۴۰۰ است که پس از دو سال کار کارشناسی و مدیریتی و با مشارکت حداکثری ذی‌نفعان با حدود ۴۷۰۰ نفر- ساعت مشارکت در سطوح مختلف تدوین شد.

وی افزود: برنامه اصفهان ۱۴۰۵ با مشارکت همه بخش‌های شهرداری، سایر دستگاه‌های اجرایی استان، شهروندان، متخصصان دانشگاهی و شهری، نمایندگان بخش خصوصی، اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها با دو مشخصه نتیجه‌محوری و سنجش‌پذیری تدوین شده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه نقشه‌راه شهرداری اصفهان در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ را تعیین کرده و دارای سه هدف اصلی است که جهت توسعه شهر در پنج سال آینده همچنین برنامه‌های تحول شهرداری در این بازه زمانی را به همراه راهبردها و برنامه عملیاتی آن مشخص کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این برنامه در اقدامات شهرداری در روز چهارشنبه _۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰_ در آستانه عید سعید فطر با حضور مدیران شهری از این برنامه رونمایی خواهد شد.

کد خبر 492714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.