۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
مشخصات نوبیا رد مجیک ۶R

گوشی نوبیا رد مجیک ۶R از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی و شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت نوبیا که در اوایل سال میلادی جاری گوشی‌های رد مجیک ۶ و رد مجیک ۶ پرو را معرفی کرد، در حال تولید یک گوشی گیمینگ جدید و مقرون به صرفه به نام رد مجیک ۶R است. نوبیا تاییدیه شرکت ۳C را برای این گوشی با شماره مدل NX۶۶۶J دریافت کرده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد گوشی رد مجیک ۶R از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی بهره می‌برد، در حالی که رد مجیک ۶ از شارژ سریع ۶۶ واتی و رد مجیک ۶ پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات گوشی رد مجیک ۶R

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی رد مجیک ۶R دارای صفحه نمایش OLED ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن Full HD+ است. این محصول به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است و به همراه ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم، و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۴.۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

ابعاد گوشی رد مجیک ۶ آر ۸.۲۰ * ۷۵.۳۴ * ۱۶۳.۰۳ میلی متر و وزن آن نیز ۱۸۶.۴ گرم است. دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش گوشی ذکر شده دارای حسگر ۱۶ مگایپکسلی است. دوربین اصلی به کار رفته در پنل پشتی این گوشی دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی است. زمان عرضه گوشی ذکر شده ۲۰ مه اعلام شده است.

کد خبر 492689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.