رضایی: نرخ بیکاری در استان اصفهان تک رقمی شد

استاندار اصفهان گفت: سال ۹۷ نرخ بیکاری استان اصفهان ۱۴.۴ درصد بود که با تلاش شرکت علمی تحقیقاتی نرخ بیکاری در استان تک رقمی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز -سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه- در جلسه رفع موانع تولید شرکت دیار خودرو اظهار کرد: سال گذشته در استان اصفهان ۲۱۳ واحد تولیدی از حالت رکود خارج شد و هزار و ۲۹۶ طرح افزایش ظرفیت پیدا کرد.

وی افزود: سال گذشته در استان هزار و ۱۸۸ طرح جدید تولیدی به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۱۲ طرح که معوق مانده بود وارد چرخه بهره برداری شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: از ۵ هزار و ۸۰۰ شرکت دانش بنیان کشور، ۵۲۸ شرکت در شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان فعالیت دارند که در زمینه شرکت‌های دانش بنیان کشور، دومین استان پس از تهران است.

رضایی اضافه کرد: سال ۹۷ نرخ بیکاری استان اصفهان ۱۴.۴ درصد بود که با تلاش شرکت علمی تحقیقاتی نرخ بیکاری در استان تک رقمی شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت در رابطه با افزایش تولید و جلوگیری از راکد ماندن واحدهای تولیدی سعی و تلاش می‌کند. مشکلات شرکت دیار خودرو گلپایگان با بانک مرکزی و گمرک، هفته آینده در جلسه‌ای در دفتر معاون دادستان حل خواهد شد؛ مشکل چک‌های سود مرکب نیز در ستاد تسهیل استان حل و فصل شد.

کد خبر 492687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.