تعیین ساعات کار مشخص برای تعمیرکنندگان فعال در گاراژ کاوه

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: به واسطه موقعیت و محل گاراژ کاوه، در سال‌های اخیر بارها بازدیدهایی همراه با اعضای کمیسیون بند ۲۰ از این محل انجام شده که نظر اعضای کمیسیون، تعیین ساعات کار مشخص برای واحدهای فعال در گاراژ است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به درخواست مطرح شده از سوی تعدادی از شهروندان مبنی بر ساماندهی گاراژ کاوه، اظهار کرد: گاراژ کاوه با قدمتی بیش از ۵۰ سال در کندروی شرقی بزرگراه خیام واقع شده و در آن تعدادی از تعمیرکنندگان خودرو از سال‌ها قبل فعالیت دارند.

وی افزود: در سال ۹۳ با اجرای بند ۲۰ ماه ۵۵ قانون شهرداری تعدادی از تعمیرگاه‌های موتورهای آبکشی و کمپرسورهای دیزلی فعال در گاراژ کاوه به واسطه نوع شغل تعطیل شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در حال حاضر بیشتر مشاغل فعال در گاراژ کاوه که حدود سه هزار متر مساحت دارد، مربوط به خودروهای سبک است که سد معبر ایجاد نمی‌کنند.

وی گفت: به واسطه موقعیت و محل گاراژ کاوه، در سال‌های اخیر بارها بازدیدهایی همراه با اعضای کمیسیون بند ۲۰ از این محل انجام شده که نظر اعضای کمیسیون بند ۲۰ صدور رأی مبنی بر تعطیلی مشاغل نبوده، بلکه تعیین ساعات کار مشخص برای واحدهای فعال در گاراژ بود و فقط در ارتباط با دو مورد با اعمال قانون نسبت به پلمب محل اقدام شد.

محمدحسینی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های شهرداری که در دستور کار سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قرار دارد، ساماندهی مشاغل خدمات خودرویی است از این رو بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هر یک از مناطق پانزده گانه، منطقه کلینیک خدمات خودرویی احداث می‌شود.

کد خبر 492674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.