آخرین وضعیت جاده‌های کشور امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۷۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۴.۱ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۷۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۱ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ –شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.‌

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان قزوین، از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۶ – محور پونل - خلخال، واقع در استان گیلان، از مورخ ۶ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۷ – محور معلمان - طرود، واقع در استان سمنان، از مورخ ۱۱ اردیبهشت تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۸ – محور رباط پشت بادام – بیاضه، واقع در استان یزد، از مورخ ۱۳ اردیبهشت تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۹ – آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، واقع در استان اصفهان، از مورخ ۱۴ اردیبهشت تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۱۰ – محور گلباف – حرمک، واقع در استان کرمان، از مورخ ۱۹ اردیبهشت تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۱۱ – محور جلگه - چاه اسحاق، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، از مورخ ۱۹ اردیبهشت تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

۱- آزاد راه قم –تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب در راه‌ها، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزاد راه تهران –قم، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی دار، کیلومتر ۳۵ الی ۶۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور تهران –فیروزکوه (کمربندی بومهن)، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۱۲ الی ۱۹ روزهای شنبه، و از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهار شنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی دار، کیلومتر ۲۲ الی ۳۱+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- آزاد راه قم –تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۱۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور قدیم قم –تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۳۱ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته و به غیر از روزهای و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۴۰ الی ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶- آزاد راه قم –تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات جابجایی و نصب مجدد دکل و ایمن سازی ستون‌ها، کیلومتر ۰+۳۰۰ الی ۲+۳۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۷- آزاد راه تهران – ساوه (حد فاصل عوارضی اول تا عوارضی دوم)، واقع در استان تهران، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت گرم، کیلومتر ۴ الی ۳۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور قدیم تهران – ساوه (حد فاصل انتهای حوزه تا رباط کریم)، واقع در استان تهران، از مورخ ۵ اردیبهشت لغایت ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۷ الی ۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور قدیم تهران – ساوه (حد فاصل رباط کریم تا انتهای حوزه)، واقع در استان تهران، از مورخ ۱ تیر لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

ب) سایر محورها:

آذربایجان غربی:

۱- محور ارومیه – سلماس (تقاطع آبگرم)، واقع در استان آذربایجان غربی، از مورخ ۳۰ اردیبهشت لغایت ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات اصلاح و ساماندهی تقاطع پر تصادف (احداث زیرگذر)، از کیلومتر ۶۵ تا ۶۰۰+۶۵، محور فوق مسدود بوده و تردد از مسیر انحرافی، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

اردبیل:

۱- محور اردبیل – سرچم، واقع در استان اردبیل، از مورخ ۲۵ اردیبهشت لغایت ۹ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات تعمیرات سیستم روشنایی تونل، از کیلومتر ۸۸+۲۰۰ تا ۱۱۰، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

بوشهر:

۱- محور برازجان –گناوه، واقع در استان بوشهر، از مورخ ۲۱ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات میدان شهید حاج قاسم سلیمانی، از کیلومتر ۰ تا ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور بوشهر –دیر (حد فاصل میدان غربی تا روستای اولی شمالی)، واقع در استان بوشهر، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹:۳۰، به دلیل اجرای عملیات رفوژه میانی، از کیلومتر ۰ تا ۵۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- کمربندی کنگان –دوراهک (بی بی حبش شهرستان کنگان)، واقع در استان بوشهر، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۶ الی ۲۰، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح، از کیلومتر ۷۰۰+۶ تا ۵۵۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

خراسان جنوبی:

۱- محور سه قلعه –بیرجند، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات تبدیل آبنما به پل، کیلومتر ۵۲، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر انحرافی، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور بیرجند –قاین، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ ۱۰ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۶ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، از کیلومتر ۵ تا ۱۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

خراسان رضوی:

۱- کمربندی تربت حیدریه –مشهد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ فروردین لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات آسفالت تراشی، لکه گیری و رویه آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۱۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور تایباد –دوغارون، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ فروردین لغایت ۱۶ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات آسفالت، از کیلومتر ۱۴ تا ۱۸، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور مشهد –فریمان، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۶، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور بردسکن –سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور سبزوار –بردسکن، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۲۵ تا ۵۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۶- محور کاشمر –شادمهر، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۱ مرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض پل، کیلومتر ۷۸۲+۵، محور فوق مسدود بوده و تردد به صورت دو طرفه از لاین برگشت، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۷- محور باغچه –تربت حیدریه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۸- محور رشتخوار –تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۳۰۰+۵ تا ۹۰۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۹- محور رشتخوار –تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۳۰۰+۹ تا ۴۰۰+۱۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۰- محور رشتخوار –تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۲۲ تا ۴۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۱- محور رشتخوار –تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۴۴ تا ۴۰۰+۵۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۲- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵ تا ۵۰۰+۱۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۳- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۷ تا ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۴- محور نیشابور – سبزوار -کاهک، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۴ تا ۵۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۵- محور مشهد – سرخس، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰۰+۶۰ تا ۶۰۰+۶۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۶- محور قدیم مشهد –باغچه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۰۰+۱ تا ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۷- محور مشهد – کلات، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۸- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸۰۰+۱ تا ۳۴۰+۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۹- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸۶۰+۵ تا ۷۱۰+۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۰- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۹۰۰+۲۱ تا ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۱- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۱ تا ۴۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۲- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۳- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۳۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۴- محور کاشمر – سه راهی فیض آباد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۵ اردیبهشت لغایت ۱۵ مرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۶ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات تعریض راه، از کیلومتر ۵۰۰+۱ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۵- آزاد راه مشهد – باغچه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۵ اردیبهشت لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات نصب حفظ بتنی مفصلی، از کیلومتر ۴ الی ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۶- کمربندی سبزوار – نیشابور (باند رفت و برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۵ اردیبهشت لغایت ۱۵ مرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

خراسان شمالی:

۱- محور بجنورد –جنگل گلستان (حد فاصل روستای جوزک تا انتهای حوزه)، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۶۰۰+۶۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور بجنورد – شیروان، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵ تا ۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور بجنورد – جنگل گلستان (و بالعکس)، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۳ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات خط کشی سرد، از کیلومتر ۰ تا ۱۶۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور بجنورد – فاروج (و بالعکس)، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات خط کشی سرد، از کیلومتر ۰ تا ۹۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور بجنورد – شیروان (و بالعکس)، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات شیار لرزاننده طولی و عرضی، از کیلومتر ۰ تا ۶۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۶- محور شیروان – بجنورد (اصلاح دور برگردان باباامان)، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۲۵ اردیبهشت لغایت ۲۵ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات تکمیل قطعات ۳ و۴ – روکش توپکا، از کیلومتر ۴۵ تا ۴۵+۴۰۰ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

زنجان:

۱- آزاد راه زنجان –قزوین (باند شمالی و جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی بلوک مفصلی در رفوژ میانی، کیلومتر ۱۰۵ الی ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

فارس:

۱- محور شیراز –بیضا، واقع در استان فارس، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۰، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات انفجار و ترانشه برداری (احداث آزاد راه شیراز – اصفهان)، کیلومتر ۳۲۹ الی ۳۳۴، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم شیراز - بیضا، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

قزوین:

۱- محور قزوین –الموت، واقع در استان قزوین، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات خط انتقال آب، کیلومتر ۶۰۰+۰ الی ۶۵۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزاد راه قزوین –زنجان، واقع در استان قزوین، از مورخ ۵ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، کیلومتر ۰ الی ۸۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- آزاد راه قزوین –رشت، واقع در استان قزوین، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش حفاظتی، کیلومتر ۰ الی ۷۴+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- آزاد راه قزوین –کرج، واقع در استان قزوین، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات میکروسرفیسینگ، کیلومتر ۰ الی ۴۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور سه راهی شامی شاپ –زنجان، واقع در استان قزوین، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل، کیلومتر ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶- آزاد راه قزوین – آبیک، واقع در استان قزوین، از مورخ ۲۰ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل، کیلومتر ۳۱+۵۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۷- آزاد راه قزوین – آبیک، واقع در استان قزوین، از مورخ ۲۰ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل، کیلومتر ۴۱+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

قم:

۱- آزاد راه قم –تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب در راه‌ها، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزاد راه قم –تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۱۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- کمربندی جنوبی قم –اراک، واقع در استان قم، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته و به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۱۱+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور قدیم قم –تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۳۱ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته و به غیر از روزهای و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۴۰ الی ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- آزاد راه قم –تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات جابجایی و نصب مجدد کل و ایمن سازی ستون‌ها، کیلومتر ۰+۳۰۰ الی ۲+۳۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور پردیسان –ورجان، واقع در استان قم، از مورخ ۱۸ اردیبهشت لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تکمیلی بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۷ الی ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

کرمانشاه:

۱- محور اسلام آباد غرب –سر پل ذهاب، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۲۶ فروردین لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸، به دلیل اجرای عملیات احداث مسیر انحرافی، کیلومتر ۷۴ الی ۹۰۰+۷۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

کهگیلویه و بویراحمد:

۱- محور پاتاوه –دهدشت (قطعه سوم)، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح، از کیلومتر ۸۱ الی ۸۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور باشت – گچساران، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات بتن پاشی، از کیلومتر ۶ الی ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور دهدشت– پادوک، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۸ اردیبهشت لغایت ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور یاسوج– بابامیدان، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۷ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روشنایی سیستم گل زردی، از کیلومتر ۳۲ الی ۴۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور یاسوج –بابامیدان (حد فاصل پلیس راه تا تلخسرو)، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۲۱ اردیبهشت لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض پل، از کیلومتر ۰ الی ۵۱۷+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۶- محور دوراهی سپیدار –دهدشت، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۲۸ اردیبهشت لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰۰ الی ۱۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۷- محور دهدشت –قلعه رئیسی، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۲۸ اردیبهشت لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۴۵ الی ۷۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

گلستان:

۱- محور گرگان –کردکوی (پل شصت کلاته)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات پل با دهانه ۲ متری، کیلومتر ۱۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور علی آباد –آزاد شهر (سعد آباد خان ببین)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث دور برگردان عریض، از کیلومتر ۳۰۰+۱۱ الی ۳۰۰+۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور گنبد –مینو دشت (پشمک پناده)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث دور برگردان عریض، از کیلومتر ۳ الی ۸۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور گرگان –علی آباد (سر خط روستای نومل)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعمیر اساسی پل، از کیلومتر ۸۰۰+۱ الی ۹۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور گرگان –نوکنده (بریدگی غربی کردکوی)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۵۰۰+۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۶- محور گرگان –نوکنده (بریدگی غربی النگ)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۷۰۰+۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۷- محور گرگان –نوکنده (شهرک صنعتی بندر گز)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۷۰۰+۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۸- محور گرگان –نوکنده (باغو کناره)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۵۰۰+۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۹- محور گرگان –نوکنده (مزنک)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۴۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۰- محور بندر ترکمن – آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات زیرسازی و احداث پل، از کیلومتر ۰ تا ۱۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۱- محور کرد کوی –بندر ترکمن، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات زیرسازی و احداث پل، از کیلومتر ۰+۳۰۰ تا ۱+۳۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۲- محور بندر ترکمن – آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث و تعریض ابنیه فنی، از کیلومتر ۲ تا ۱۶+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

گیلان:

۱- آزاد راه رشت –قزوین و بالعکس (پل زیتون)، واقع در استان گیلان، از مورخ ۱۲ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۲ الی ۱۸ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات ترانشه و کوله A۲ پل شماره ۶، کیلومتر ۳۹ الی ۴۰۰+۳۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

همدان:

۱- محور همدان – رزن (ویان – پل روعان)، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۵ الی ۴۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور همدان – رزن (پل روعان – کارخانه سیمان)، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۴۶ الی ۵۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور پل روعان – پل ۱۲۳، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور پل ۱۲۳ – گردنه دخان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۰ الی ۵۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور فامنین –همه کسی، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۶- محور سه راهی اصله –سه راهی دهلق، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۷- محور سه راهی قزل آباد –راستگویان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۸- محور ملایر –همدان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۲۰ الی ۴۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۹- محور ملایر –اراک (باند برگشت)، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۱۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۰- محور ملایر –بروجرد، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۱۹ الی ۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۱- محور ملایر –آورزمان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۱۳ الی ۲۶ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۲- محور همدان –کرمانشاه، واقع در استان همدان، از مورخ ۵ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، شستشو و نصب و اصلاح تابلو و علائم، پاکسازی، تنقیه و لایروبی پل‌های و آبروها و آبچکان ها، اصلاح شیب شیروانی و پاکسازی و تسطیح حریم راه، از کیلومتر ۱۰ الی ۳۴، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۳- محور همدان –سنندج، واقع در استان همدان، از مورخ ۵ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، شستشو و نصب و اصلاح تابلو و علائم، پاکسازی، تنقیه و لایروبی پل‌های و آبروها و آبچکان ها، اصلاح شیب شیروانی و پاکسازی و تسطیح حریم راه، از کیلومتر ۱۶ الی ۴۰، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

کد خبر 492639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.