سیستم مدیریت یکپارچه‌سازی منابع انسانی اجرایی شد

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از اجرایی شدن سیستم مدیریت یکپارچه‌سازی منابع انسانی در حوزه این معاونت خبر داد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم اجرایی شدن سیستم مدیریت یکپارچه سازی منابع انسانی (HRM) به منظور ساماندهی و سازماندهی اطلاعات کارگران، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مدیریت اطلاعات پایه، این سیستم برای اولین بار در حوزه خدمات شهری اجرایی شد.

وی هدف اصلی تولید این سامانه را پیاده سازی و یکپارچه سازی سرویس‌های منابع انسانی اعلام کرد و افزود: این سامانه شامل مدیریت اطلاعات فردی کارگران، گزارش‌ها و تسهیل مدیریت یکپارچه اطلاعات و مدیریت اطلاعات پایه است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه به انعقاد ۸۰ قرارداد خدماتی توسط معاونت خدمات شهری و بکارگیری حدود ۵۰۰۰ نفر کارگران خدمات شهری در حوزه‌های خدماتی، فضای سبز، تعمیرات و نگهداری با وارد شدن اطلاعات کارگران، همگی به صورت برخط و به‌روز قابل مشاهده و بررسی است.

وی ادامه داد: در این سامانه امکان حذف و اضافه و ویرایش اطلاعات پایه وجود دارد و در هر قسمت فرمی متناسب با آن طراحی شده و امکان به روز رسانی و اصلاح اطلاعات فراهم شده است.

امیری مدیریت اطلاعات کارکنان را از دیگر امکانات این سامانه برشمرد و گفت: از جمله عناصر مهم و تأثیرگذار در سامانه‌های منابع انسانی، مدیریت اطلاعات کارگران شاغل در شهرداری است که در این زیرسامانه، اطلاعات مرتبط از جمله اطلاعات فردی، ابلاغ‌ها، احکام، مزایای رفاهی و همه سوابق وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به صورت داخلی و توسط اداره کل سرمایه انسانی و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان تولید و بهره برداری شده است.

کد خبر 492489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.