احتمال تغییر محل فینال لیگ قهرمانان قوت گرفت

پس از مشخص شدن تکلیف صعودکنندگان به فینال لیگ قهرمانان اروپا، شاید ورزشگاهی انگلیسی برای فینال تمام انگلیسی انتخاب شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، دو تیم منچسترسیتی و چلسی موفق شدند به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و به این ترتیب بایستی در چارچوب این رقابت‌ها در بازی پایانی در ورزشگاه آتاتورک استانبول به مصاف یکدیگر بروند.

اگرچه از مدت‌ها قبل مشخص شده بود که ورزشگاه آتاتورک در استانبول ترکیه قرار است ورزشگاه میزبان برای فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد، اما پس از اینکه دو تیم انگلیسی جواز حضور در فینال را کسب کردند، صحبت‌هایی در رابطه با تغییر محل برگزاری دیدار نهایی شنیده می‌شود.

در حال حاضر ورزشگاه ومبلی لندن به عنوان جدی‌ترین گزینه برای جایگزینی محل برگزاری فینال است و سران انگلیسی نیز این ورزشگاه را برای برگزاری چنین دیداری مناسب می‌دانند. البته ورزشگاه‌های دیگری نیز در میان گزینه‌ها وجود دارند اما ومبلی شرایط بسیار مناسب‌تری دارد.

لازم به ذکر است که صحبت‌ها درباره تغییر محل برگزاری دیدار نهایی زمانی آغاز شد که کشور ترکیه، ساکنان انگلستان را به دلیل مسائل بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سفر به ترکیه منع کرد. سران انگلیسی معتقدند به دلیل رعایت مسائل بهداشتی به بهترین شکل ممکن، ورزشگاه‌های انگلستان بهترین میزبان برای مسابقه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

در حال حاضر یوفا و رؤسای فدراسیون فوتبال در انگلستان در حال بحث و مذاکره در خصوص تغییر محل برگزاری هستند. مشخص نیست که در نهایت چه تصمیمی اتخاذ شود اما با توجه به مسائل مربوط به کرونا و شیوه نامه‌های بهداشتی دور از انتظار نیست که شاهد برگزاری فینال در کشور انگلستان باشیم.

کد خبر 492486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.