عملکرد حسینی در این مدت کوتاه مثبت بوده است

یک کارشناس فوتبال گفت: استقلال همچنان از ضعف خط دفاعی خود رنج می برد و با این شرایط و در صورت عدم اصلاح در بازی های بعد به مشکل می خورد.

مهدی سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن اظهار کرد: در بازی روز گذشته هر دو تیم نیاز به پیروزی داشتند. استقلال برای کاهش فاصله تا صدر جدول و از طرف دیگر ذوب آهن برای جدایی از انتهای جدول نیاز به برد داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جدول و میزبانی استقلال به طور طبیعی تیم پایتخت در این بازی دست بالا را داشت و با این حال اتفاقی که بازی را متفاوت کرد، گل دقیقه ابتدایی وحید محمد زاده و ذوب آهن بود که تمرکز تیم استقلال را بهم ریخت. ذوب آهن خیلی زود به چیزی که می‌خواست رسید. پس از گل نیز ذوب آهن با تاکتیک دفاع و ضد حمله کار کرد و در دفاع سازماندهی خوبی داشت.

سلیمی افزود: استقلال تمرکز خود را از دست داد و بدون برنامه در حمله بازی می‌کرد؛ آبی‌های پایتخت اگرچه موقعیت‌هایی داشتند، اما نتوانستند از آن استفاده کنند. استقلال همچنان از ضعف خط دفاعی خود رنج می‌برند و با این شرایط در صورت عدم اصلاح در بازی‌های آینده نیز به مشکل می‌خورد. شاید خستگی که این تیم از جام باشگاه‌های آسیا به همراه داشت، در کیفیت بازی آنها تأثیرگذار بود همانطور که در بازی پرسپولیس دیدیم برای این تیم نیز اتفاق افتاد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: ذوب آهن بازی حساب شده‌ای انجام داد، اما معتقدم گل دقیقه یک خیلی زود دستاورد را برای ذوب آهن به ارمغان آورد. با وجود اینکه می‌توان در سازماندهی تیمی به ویژه در خط دفاع بهبود عملکرد را در تیم ذوب آهن دید، اما همچنان ذوب آهن در مالکیت و حفظ توپ دچار مشکل است که به مرور زمان برطرف می‌شود.

وی در رابطه با عملکرد مجتبی حسینی در تیم ذوب آهن ادامه داد: به نظر من تا قبل از این بازی نمی‌شد بگوییم مجتبی حسینی محک جدی خورده است، اما در این بازی نشان داد حداقل ساختار دفاعی تیم را ساماندهی کرده است و بهبود عملکرد را دیدم و در کل عملکرد مجتبی حسینی در این مدت کوتاه مثبت بوده است، اما ذوب آهن هنوز به دلیل مشکلات ریشه‌ای موجود دارای نقاط ضعفی است که باید به مرور برطرف شود.

کد خبر 492462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.